Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد حمیدی شهردار بجنورد در نشست خبری روز گذشته در جمع خبرنگاران ایجاد بازار روز را یکی از برنامه های خود  عنوان کرد و گفت : در تمام محلات شهری امکاناتی را در اراضی تحت مالکیت شهرداری برنامه ریزی خواهیم کرد که هم درآمدهای پایدار را برای شهرداری داشته باشد و هم خدمات دهی آسان و با قیمت وکیفیت مناسب برای شهروندان فراهم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدی در ادامه با اشار به  برنامه های کوتاه و بلند مدت دوره مدیریت خود در مجموعه شهرداری بجنورد بیان کرد : زیباسازی شهری از برنامه های کوتاه مدت و بهبود وضعیت زیرساختی شهری بجنورد از جمله جمع آوری آب های سطحی از برنامه های میان و بلند مدت بنده در شهرداری بجنورد خواهند بود.

وی افزود: برنامه های میان و بلندمدت با رویکرد دو ساله تهیه شده اند که تلاش خواهیم کرد تا مدت چهار سال پیش رو اجرایی شوند.

شهردار بجنورد همچنین به مطالبات و بدهی های شهرداری بجنورد نیز اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر طلب شهرداری بجنورد از دستگاه های اجرایی استان بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان است که برای دریافت طلب از کانال قوه قضاییه اقدام کرده ایم.

جواد حمیدی خاطرنشان کرد: البته شهرداری بجنورد ۷۰ میلیارد تومان بدهی نیز دارد.

وی درباره رویکرد شهرداری بجنورد در زمینه دست یابی به درآمدهای پایدار نیز بیان داشت : اجرای برنامه تفکیک زباله از مبدا و اقتصادی کردن انجام این برنامه از محورهای دست یابی شهرداری بجنورد به درآمد پایدار خواهد بود.

ایشان درباره اجرایی کردن برنامه تفکیک زباله از مبدا نیز گفت : در این زمینه ابتدا باید زیرساخت های فرهنگی به منظور جلب مشارکت مردم  ، زیرساخت های فیزیکی و تامین تجهیزات اجرایی شوند.

شهردار بجنورد افزود: در ادامه کانکس های دریافت زباله های تفکیک شده در محلات مختلف شهر جانمایی ودر محل مورد نظر  مستقر خواهند شد و همچنین دریافت زباله های تفکیک شده شهروندان تسویه حساب می شوند.

به گفته شهردار بجنورد با اجرای این طرح، زباله گردها نیز ساماندهی خواهند شد.

جواد حمیدی در این نشست از  تعیین تکلیف  استخر بانوان بش قارداش نیزخبر داد و اظهار کرد: استخر بانوان چند سال گذشته در محل بوستان ملی بش قارداش ساخته شده اما بنا به دلایلی مورد استفاده قرار نگرفت.

 وی افزود : با وجود اینکه برای اجرای این پروژه هزینه شده ، اما هم اکنون بلا استفاده است و درصدد هستیم که در این پروژه تغییر کاربری هایی ایجاد کنیم تا مورد استفاده قرار گیرد.

شهردار بجنورد ادامه داد : دو رویکرد برای تغییرکاربری این پروژه وجود دارد که یکی از آن ها این است که تبدیل به استخر آقایان شود و یا اینکه این مکان را تبدیل به کافی شاپ کنیم.

هوشمند سازی شهر دیگر برنامه ای بود که دکتر حمیدی عنوان کرد درحال تدارک زیرساختهای آن هستیم و در اولین اقدام سامانه 137 شهرداری شبانه روزی شد و فرم های ملاقات مردمی را سیستمی کردیم که بزودی قابلیت دسترسی دربستر فضای هوشمند را برای شهروندان فراهم می آورد .

مکاتبه مستقیم با وزیر راه و شهرسازی برای دریافت سهمیه قیر به ظرفیت 5000 تن ازجمله اقداماتی است که طی سه هفته اخیر انجام گرفته و شهردار خود را مستقیما مسئول پیگیری تا حصول نتیجه آن دانست.

 

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شهردار جدید شهردار بجنورد نشست خبری هوشمند سازی شهر شهردار شهرداری بجنورد شهردار بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۶۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، علی اربابی در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز در خراسان شمالی با گرامی‌داشت روز شوراها درباره آسفالت معابر شهر بجنورد اظهار کرد: روند حرکت و توسعه این اقدام در شهر بجنورد تا حدی افزایش یافته است.

وی گفت: در سال ۱۴۰۰ به مساحت ۷۰ هزار متر مربع، در سال ۱۴۰۱ به مساحت ۱۸۰ هزار متر مربع و در سال ۱۴۰۲ به مساحت ۲۳۱ هزار متر مربع از معابر شهر بجنورد آسفالت شدند.

نایب رئیس شورای شهر بجنورد اعلام کرد: در سال جاری نیز ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار متر مربع از معابر شهر بجنورد آسفالت خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع هنوز می‌بایست چهار میلیون متر مربع از معابر این شهر آسفالت شوند.

اربابی همچنین تصریح کرد: آسفالت معابر مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین این شهر نیز در برنامه اقدامات اجرایی شهرداری بجنورد قراردارد.

در عین حال، وی به کارخانه قدیمی تولید آسفالت شهرداری بجنورد نیز اشاره و بیان کرد: این کارخانه فرسوده است که موجب شده بر کیفیت تولید آسفالت این شهر اثرگذار باشد.

افزون بر این، نایب رئیس شورای شهر بجنورد با اشاره به میدان خرمشهر نیز اعلام کرد: به منظور روان سازی ترافیک در مسیر این میدان، مطالعات ایجاد تقاطع غیر هم‌سطح در این میدان آغاز شده است.

وی همچنین از برنامه در دستور کار شهرداری بجنورد در زمینه انجام بازگشایی پنج نقطه مهم و محوری این شهر به منظور روان سازی ترددها خبر داد و گفت: طی سال جاری، پنج نقطه واقع در مسیرهای ۳۲ متری شهدا، انتهای خیابان قیام جنوبی و در مسیر ۴۲ متری آیت الله موسوی بجنوردی بازگشایی خواهند شد.

اربابی در خاتمه به خریداری ۲۵ دستگاه اتوبوس و ۱۴ دستگاه ون برای شهر بجنورد در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بجنورد نیز اشاره و اعلام کرد: تعدادی از دستگاه‌های خریداری شده به شهرداری بجنورد تحویل شده‌اند و هنوز تعدادی نیز تحویل نشده‌اند.

خبرنگار: سمانه قهرمانی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228978 برچسب‌ها بجنورد ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی‌های در اغلب مناطق اهواز رفع شده است
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • احترام به HSE رویکرد احترام به کارکنان و شهروندان است/هدف برنامه ۱۴۱۰ مباحث زیست‌محیطی است
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • تاسیس مؤسسات خدمات هوشمند ترافیک/ برای واردات خودرو هیچ چیزی معطل پلیس نیست
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان