Web Analytics Made Easy - Statcounter

عطایی درباره آخرین وضعیت معابر همزمان با ادامه بارش باران در پایتخت توضیحاتی ارائه داد.

‌به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اصغر عطایی مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران؛ در تشریح آخرین وضعیت معابر، مسیل ها و انهار با توجه به گذشت چند ساعت از بارش باران در پایتخت گفت: بارش باران از بعد از ظهر امروز به شکل یکنواخت در سطح پایتخت آغاز شد که این بارش باران همراه با کاهش دماست و به همین منظور برای نقاط مشخص در ارتفاعات پایتخت که احتمال تبدیل شدن باران به برف وجود دارد پیش بینی ماشین آلات برف روب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران افزود: در تمامی ۱۲۴ ناحیه شهر تهران آمادگی کامل از سوی نیروی های ستادی و مناطق وجود دارد و بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی اوج بارش ها از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد جمعه است و از این ساعت به بعد از شدت بارش ها در تهران کاسته می شود.

عطایی ادامه داد: در کنار گشت نیروهای خدمات شهری شهرداری کار رصد مناطق نیز در حال انجام است و تا به این لحظه گزارش خاصی از ابگرفتگی در پایتخت نداشتیم و همزمان با برگ ریزان نیروهای خدمات شهری در حال رفت و روب معابر نیز هستند تا از انتقال برگ ها به انهار و جوی ها جلوگیری شود.

او خاطر نشان کرد: به مانند بارش های گذشته، تعداد نیروهای به کار گرفته شده در بارش های عصر امروز نیز همان تعداد ۱۰ هزار نیروی خدمات شهری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی شهرداری تهران باران بارش باران خدمات شهری بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۶۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان

تین نیوز

رییس اداره فنی و نظارت بر طرح ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان از تکمیل عملیات احداث آشیانه اداره ماشین آلات استان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد واعظ رییس اداره فنی و نظارت بر طرح ها با گفت: طی قراردادی، عملیات نصب آشیانه ماشین آلات و نصب ۶عدد پروژکتور جهت روشنایی آشیانه، تعمیرات سرویس بهداشتی و نصب تابلو سر درب اداره کل ماشین آلات به طور کامل انجام شد.

واعظ ادامه داد: این پروژه توسط شرکت خرم صنعت پردازش و کمتر از دوماه تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی عنوان کرد:  کل مبلغ هزینه شده در این پروژه بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال است.

واعظ تصریح کرد: آشیانه ماشین آلات جهت تعمیرات و پارک ماشین آلات سنگین مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در ارتفاعات خوزستان
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • پیش‌بینی بارش باران در این استان‌ها
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • کوهنوردی ممنوع/ تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها/ پنجشنبه کوهنوردی خطرناک است