Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت شهرک‌های  صنعتی کاشمر عصر پنج‌شنبه در حاشیه بازدید رییس مجلس شورای اسلامی از شهرک صنعتی کاشمر و حضور در  شرکت گیاهان دارویی پرند مستقر در این شهرک گفت: شهرک صنعتی کاشمر در تامین آب واحدهای صنعتی مستقر در آن با مشکلاتی مواجه است.

مهدی امینی افزود: منابع آبی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ۲ منبع ۲۰ لیتر در ثانیه و ۳۰ لیتر در ثانیه است که  این تراز آبی کفاف نیاز  واحدهای صنعتی مستقر را نمی دهد و مهم‌ترین درخواست واحدهای صنعتی را صدور مجوز حفر چاه برای تامین آب مورد نیاز عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شرکت گیاهان دارویی پرند از سال ۱۳۹۵ با سرمایه گذاری ۶۵ میلیارد تومان در زمینه فرآوری و بسته بندی گیاهان دارویی شروع به فعالیت کرد.

مدیر شرکت شهرک‌های  صنعتی کاشمر گفت:  در سال ۹۸ نیز مجموعه پردیس و طرح توسعه گیاهان معطر پرند شروع به کار کرد که تا کنون ۲۰۰ میلیارد تومان در این زمینه سرمایه گذاری صورت گرفته است و در زمینه عصاره گیری و اسانس گیری و پالایش گیاهان دارویی و تهیه داروهای طبی و پزشکی فعالیت دارد و یک واحد مطرح در حوزه صادرات داروهای گیاهی محسوب می شود.

امینی با بیان این که در حال حاضر در خصوص تامین آب مورد نیاز این مجموعه و سایر واحدهای صنعتی با مشکلاتی مواجهیم افزود: نیاز روزانه این واحد ۱۰۰ متر مکعب در روز است و با توجه به این که در مجوز اولیه این واحد تامین ۳۰ متر مکعب آب روزانه در نظر گرفته شده است الان برای تامین آب مورد نیاز  با مشکل مواجهیم.

شهرک صنعتی کاشمر از سال ۱۳۷۶ فعال و ۴۲ پروانه بهره‌برداری در آن صادر شده‌ است و واحدهای فعال آن هم‌اکنون با به‌کارگیری بیش از هزار نفر با ۳۰ تا ۸۰ درصد ظرفیت، تولید می‌کنند.

یک واحد گیاهان دارویی، چهار کارخانه قند با ظرفیت روزانه ۱۵۰ تن و ۲ کارخانه فرآورده‌های لبنی از مهم‌ترین واحدهای فعال این شهرک صنعتی محسوب‌ می‌شوند.

مساحت کل شهرک صنعتی کاشمر ۱۴۷ هکتار است که مساحت صنعتی آن ۹۳ هکتار و مساحت فاز عملیاتی آن ۱۴۷.۴ هکتار است.

کاشمر در فاصله ۲۲۸ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی وزارت صنعت معدن و تجارت محمد باقر قالیباف کاشمر مهدی امینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزارت صنعت معدن و تجارت محمد باقر قالیباف مجلس شورای اسلامی وزارت صنعت معدن و تجارت محمد باقر قالیباف کاشمر مهدی امینی شهرک صنعتی کاشمر گیاهان دارویی واحدهای صنعتی تامین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۶۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ محمدرضا قربانی گفت: در شهرستان برخوار دو منطقه صنعتی دولت آباد و حبیب آباد و یک ناحیه صنعتی در کمشچه فعال است که بیش از ۲۱ هزار کارگر بیمه شده دارد و در صنایع کوچک و بزرگ، واحد‌های تولیدی و کارگاهی فعال هستند.


وی افزود: شهرستان برخوار رتبه اول اشتغال از لحاظ کمترین نرخ بیکاری را دارد و پارسال بیش از دو هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی جدید در سامانه رصد توسط دستگاه را ثبت کرده است.


در این بازدید فرماندار برخوار از صنایع دستی قالی بافی، نقشه کشی، خیاطی، نقاشی روی مس، نقاشی روی کاشی و سفال، مینا کاری و فیروزه کوبی در مجموعه هنری درنا بازدید

دیگر خبرها

  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود