Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برخورداری از رویکرد فرهنگی و توجه به مسائل اجتماعی جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی را در فضای جامعه به شدت تقویت کرده است.

دکتر محسن مرادی امروز، ۱۱ آذر ماه، در نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی برگزار کننده برنامه‌های موضوعی جشنواره فرهنگی و هنری امامت و مهدویت با اشاره به رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: امیدواریم با رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی در توجه به مسائل جامعه و حضور در متن جامعه در چارچوب سند تحول و تعالی دانشگاه، بتوانیم نقش ارزنده در ترویج و تعمیق باورهای مذهبی و در رأس آن ترویج مذهب شیعی و توجه به اهل بیت(ع) داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز دانشگاه آزاد اسلامی مشهد قطب فرهنگی بخش عظیمی از شهر مشهد شده، افزود: امروز جامعه مخاطبان ما نیز اذعان دارند که جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی در جامعه تقویت شده است و این همان رسالت اصلی و انتظاری است که از این مجموعه عظیم علمی و فرهنگی وجود دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: خدا را شاکریم که رویکرد ترویج فرهنگ امامت و مهدویت و انتظار در دانشگاه آزاد اسلامی شکل گرفته و امیدواریم بتوانیم با ترویج این گفتمان نقشی بی‌نظیر و بی‌بدیل در جامعه داشته باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد مشهد مرادی با اشاره به ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: استان خراسان رضوی شامل ۱۶ واحد و مرکز دانشگاهی و ۶۰ هزار دانشجو است که واحد مشهد ۵۰ درصد از این جمعیت دانشجویی ۳۰ هزار و ۵۰۰ دانشجو را در خود جای داده است. دانشگاه حدود ۱۱۰۰ عضو هیات علمی نیز در سطح استان در اختیار دارد که ۵۷۰ نفر از آنان در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامي دانشگاه آزاد مشهد دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۶۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی پنجشنبه ششم اردیبهشت در حاشیه سفر خود به مشهد، افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف، آماده شده است.   وی ادامه داد: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.   دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.   وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی، به مشهد سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس تجلی حقانیت جمهوری اسلامی بود
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • رویکرد ما برای ارتقاء بهداشت روانی باید جامعه‌محور شود
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد