Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@03:37:12 GMT

اعلام ترکیب هیات انتخاب چهلمین جشنواره فجر

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۶۳۶۱

اعلام ترکیب هیات انتخاب چهلمین جشنواره فجر

ترکیب هیات انتخاب چهلمین جشنواره فیلم فجر در حالی اعلام شد که با توجه به این ترکیب، فیلم‌های حاضر در این دوره از جشنواره قابل حدس هستند.

به گزارش «تابناک»؛ ستاد چهلمین جشنواره فیلم فجر، اعضای هیات انتخاب بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ) در چهلمین جشنواره فیلم فجر را معرفی کرد.

«بهروز افخمی» (نویسنده و کارگردان)، «اسماعیل بنی‌اردلان» (استاد دانشگاه)، «پوران درخشنده» (نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان)، «حسین زندباف» (تدوین‌گر، تهیه‌کننده و کارگردان)، «مجید شاه‌حسینی» (مدیر فرهنگی، پژوهشگر و استاد دانشگاه)، «اسفندیار شهیدی» (مدیرفیلمبرداری، کارگردان و استاد دانشگاه) و «محمدحسین نیرومند» (مدير مسئول كيهان كاريكاتور) در این دوره از جشنواره، انتخاب فیلم‌های بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ) را بر عهده خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، بازبینی فیلم‌های بلند سینمایی متقاضی حضور در جشنواره تا پایان آذر ماه ادامه خواهد داشت و اسامی حداکثر 22 فیلم سینمایی راه‌یافته به بخش مسابقه سینمای ایران 5 دی اعلام خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا اعتراضات اصفهان اومیکرون مذاکرات وین مازوت فرامرز صدیقی سینما جشنواره فیلم فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر جشنواره فجر فیلم سینمایی آلودگی هوا اعتراضات اصفهان اومیکرون مذاکرات وین مازوت فرامرز صدیقی چهلمین جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۶۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری

ایسنا/خوزستان دو عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری قرار گرفتند.

در آیینی که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد در سازمان پژوهشی‌های علمی و صنعتی برگزار شد، ۶۵ استاد نمونه دانشگاه‌های سراسر کشور تجلیل شدند و دو عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز نیز در جمع این استادان نمونه کشوری قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، در سی و یکمین آیین تجلیل از اعضای هیات علمی نمونه کشوری که به مناسبت شهادت استاد مطهری و روز معلم برگزار شد، از علیرضا کیاست و رضا خجسته‌مهر از اعضای هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان استادان نمونه دانشگاهی، تقدیر شد.  

کیاست عضو هیات علمی دانشکده علوم و استاد گروه شیمی این دانشکده و خجسته‌مهر عضو هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و استاد گروه مشاوره این دانشکده هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان استاد نمونه کشوری
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد
  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری