Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، الکساندر شالنبرگ، صدراعظم اتریش شب گذشته (پنجشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد زمانی که حزب محافظه کار خلق برسر رهبر بعدی خود به توافق برسد، از سمت خود کناره‌گیری می‌کند.

این در حالی است که تنها حدود ۲ ماه از روی کار آمدن الکساندر شالنبرگ پس از استعفای سباستین کورتس از صدراعظمی اتریش می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شالنبرگ در این بیانیه گفت: «قاطعانه معتقدم که هر دو سمتِ رئیس دولت و رهبر حزب اتریش با بیشترین آرا به زودی باید بار دیگر در اختیار یک فرد قرار گیرد.»

الکساندر شالنبرگ افزود: «بنابراین من پست خود را به عنوان صدراعظم به محض این‌که مسیر مربوطه در حزب تعیین شد، در دسترس قرار می‌دهم.»

شالنبرگ در دولت کورتس وزیر امور خارجه اتریش بود.

 

در حال تکمیل ...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدراعظم اتریش تحولات اتریش الکساندر شالنبرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۶۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور لیگ برتری استعفا داد

به گزارش " ورزش سه "، یکی از داوران لیگ برتری که اکنون در فوتبال در یک پست و مقام دیگر هم فعالیت می‌کند، سید علی اصغر مومنی است؛ داوری که این فصل دیدارهای حساسی را سوت زد و این هفته نیز در کوبل داوری دیدار تراکتور و استقلال حضور دارد.

سید علی اصغر مومنی که دو سال از شروع فعالیت او به عنوان رئیس هیات فوتبال شهرستان چالوس می‌گذرد، روز گذشته تصمیم گرفت از سمت خود استعفا دهد و پس از دو سال ریاست هیات را به شخص دیگری تحویل بدهد.

در دوران حضور او، کلاس‌های مختلف مربیگری فوتبال و فوتسال ایران و آسیا برگزار شد و همچنین در پایان نیم فصل شاهد این بودیم که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر، یک شهرستان میزبان دوره دانش افزایی تمامی داوران لیگ برتر بود و این اتفاق به میزبانی هیات فوتبال شهرستان چالوس رقم خورد.

اسماعیل بابائی، دوست مدیر روابط عمومی هیات فوتبال شهرستان چالوس تایید کرد که سید علی اصغر مومنی رئیس هیئت فوتبال این شهرستان از سمت خود استعفا داده و تنها در امر قضاوت به فعالیت خود در فوتبال ادامه خواهد داد.

دیگر خبرها

  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • وضع مقررات برای استفاده تسلیحاتی از هوش مصنوعی
  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ
  • اطلاعات نادرست چت جی پی تی در اتریش دردسرساز شد
  • شکایت علیه ChatGPT به دلیل ناتوانی در تصحیح خطاها
  • وزیر اول اسکاتلند استعفا داد
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود