Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه زرین آمیزی گفت: مهلت ثبت نام کنکور دکتری 1401 تا پایان امروز (جمعه 12 آذر ماه) است و دیگر تمدید نخواهد شد.

به گزارش برنا؛ این روز ها خیلی ها در هول و ولای ثبت نام کنکور های کارشناسی ارشد و دکتری هستند، داوطلبانی که با هر انگیزه ای چه برای کسب علم بیشتر و چه برای دریافت مدرک به صفحات شبکه های اجتماعی و اخبار چشم دوخته اند تا یک وقت خدایی نکرده زمان و روز از دستشان درنرود و از ثبت نام کنکور جا نمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار برنا گفت: مهلت ثبت نام کنکور دکتری 1401 تا پایان امروز ( جمعه 12 آذر ماه) است و دیگر تمدید نخواهد شد.

زرین آمیزی افزود: تا این لحظه برای کنکور دکتری 1401، 117 هزار و 510 نفر ثبت نام کردند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه ثبت نام کنکور کارشناس ارشد 1401 روز 16 آذر ماه آغاز می شود، افزود: با توجه به نگرانی های شیوع ویروس اومیکرون در روز های آینده هنوز نمی توان عنوان کرد، تاریخ برگزاری آزمون ها جا به جا می شود یا خیر و باید برای این مسئله منتظر تصمیم گیری های نهایی باشیم.

انتهای پیام/3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کنکور کارشناسی ارشد شبکه های اجتماعی سازمان سنجش آموزش کشور برنا سازمان سنجش ویروس تصمیم گیری های کنکور ثبت نام کنکور کنکور دکتری 1401 ثبت نام کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۶۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس

مدافع چپ اسطوره‌ای لوس بلانکوس امروز در باشگاه رئال مادرید حضور یافت تا شاهد تمدید قرارداد پسرش باشد.

طرفداری | مارسلو، اسطوره رئال مادرید امروز برای تمدید قرارداد پسرش به مادرید برگشت.

به گزارش فابریتزیو رومانو، انزو آلوز، پسر مارسلو، مدافع برزیلی اسطوره‌ای رئال مادرید، قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد. پسر مارسلو که متولد 2009 و 14 سال سن دارد امروز با حضور پدر و خانواده‌اش، قرارداد جدیدی با رئال مادرید به امضا رساند. مارسلو هم امروز چهارشنبه برای تمدید قرارداد پسرش به رئال مادرید بازگشته بود.

مشخصات انزو آلوز متولد: 16 سپتامبر 2009 (14 سال) ملیت: برزیلی قد: 175 سانتی‌متر پست: هافبک هجومی و مهاجم پای تخصصی: راست پا

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403