Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی شکوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا درباره روند نتیجه‌گیری استقلال تا اینجای فصل و عملکرد فنی این تیم به صحبت پرداخت.

هادی شکوری، پیشکسوت باشگاه استقلال، درباره روند استقلال در بازی‌های امسال به خبرنگار ورزشی گفت: فکر می‌‌کنم با وجود سردار آجرلو امسال استقلال فصل را بهتر آغاز کرده. همه مشاهده کرده‌اند که استقلال در فصول گذشته با ناهماهنگی مسابقات را آغاز می‌کرد و بازیکنانش دیر اضافه می‌شدند اما امسال این گونه نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل استقلال نسبت به سال‌های گذشته جلوتر بود.

او در ادامه افزود: نتایج ابتدای فصل هم نتایج خوبی بود اما تصور می‌کنم استقلال در حالت فعلی از پلن‌های تاکتیکی دیگر هم استفاده کند. باید برای هر حریف پلن‌های جدید داشت. آبی‌پوشان نباید از این به بعد امتیاز از دست دهند.

مدافع اسبق باشگاه استقلال درباره وضعیت خط دفاعی تیم عنوان کرد: نسبت به سال‌های گذشته مدافعین کم اشتباه‌تر ظاهر می‌شوند و آمار خوبی ثبت کرده‌اند اما تنها اتکا به همین مساله نمی‌تواند باعث تضمین قهرمانی شود زیرا دفاع هم حق اشتباه دارد و مشکلات ممکن است باعث لغزش شود. این روزها که خط دفاعی روی اوج است استقلال باید نتایج را کسب کند.

شکوری در ادامه افزود: استقلال با دو سیستم در خط دفاعی بازی کرده و اعتقادی ندارم که تنها باید با یک سیستم به کار ادامه دهد. اگر بازیکنان خوب توجیه شوند و تمرینات لازم انجام شود می‌توان از هر فرصتی بهره گرفت.

او درباره دربی گفت: استقلال در سال‌های اخیر هنگام دربی پایین‌تر از رقیب در جدول بوده اما این بازی اصلا ربطی به جدول ندارد. شرایط این بازی نه تنها به روز قبل از بازی بلکه به لحظه ورود به زمین بستگی مربوط است. امسال بازیکنان اکثرا اولین دربی خود را تجربه می‌کنند.

شکوری درباره شانس قهرمانی استقلال گفت: به موفقیت استقلال بسیار خوشبینم زیرا شرایط بهتر از سال‌های گذشته است. رقیبان استقلال در راه قهرمانی پرسپولیس، سپاهان و گل گهر هستند.

انتهای پیام// 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال باشگاه استقلال مشکلات بازی جدول زمین استقلال لیگ برتر هادی شکوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته باشگاه پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شدند و یک اتفاق بزرگ در تاریخ فوتبال ایران رقم خورد. سید محمد مهدی احمدی مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس شب گذشته در گفتگوی تلویزیونی درباره بدهی‌های گذشته این دو باشگاه به بانک شهر، بانکی که سهام‌دار ۳۰ درصد از سهام پرسپولیس است صحبت کرد.

ویدئو: 330935

او در ابتدا درباره این بدهی گفت:  مانده بدهی باشگاه پرسپولیس به بانک شهر حدود ۱۸۰ میلیارد تومان است و باشگاه استقلال هم ۱۹۰ میلیارد تومان بدهی دارد که این جدای وجه التزام است که من از آن صرف نظر می‌کنم و عدد حدودی را در اینجا ابراز می‌کنم. هر دو باشگاه ۲.۵ میلیون یورو بابت بحث تسویه مطالبات با بازیکنان و کادری قبلی بدهی دارند. از زمان خصوصی سازی، چون سازمان مکلف کرد که فقط با یک بانک کار شود، بانک  شهر این کار را کرد. من بدهی به نظام بانکی را عرض کردم.

او همچنین خاطرنشان کرد: ما آن موقع برای اینکه می‌دانستیم باشگاه‌ها درآمد ارزی ندارند، شخص وزیر ورزش و اقتصاد با تضمین این دو عزیز این وام را پرداخت کردیم و این مطالبه باید از دولت پیگیری شود و در سال بعد این را پیگیری می‌کنیم تا از طریق ذی حساب وزارت بتوانیم این مصوبه را دنبال می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • فریاد شیران: واگذاری استقلال و پرسپولیس یک موفقیت برای دولت است