Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور اظهار داشت: سفرهای استانی رئیس جمهور اقدامی مفید و قابل حمایت است و این سفرها باعث می‌شود تا عالی‌ترین مقام اجرایی کشور و اعضای کابینه از نزدیک و به طور دقیق با مشکلات مردم آشنا شوند.

وی افزود: طبیعی است که گزارشات مکتوب ارسالی از سوی مقامات استانی هیچ گاه نمی‌تواند تصویری به دقت آنچه که در جریان بازدیدها ارائه می‌شود را به رئیس جمهور انعکاس دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از سوی دیگر سفرهای استانی باعث امیدآفرینی میان آحاد ملت می‌شود و مردم وقتی می‌بینند رئیس جمهورشان از نزدیک مشکلات آنها را مورد بررسی قرار می‌دهد به حل مشکلات امیدوارتر می‌شوند.

موسوی خاطرنشان کرد: نکته‌ای که در اینجا قابل ذکر است، این است که ادارات زیر مجموعه وزارتخانه‌های مختلف در استان‌ها باید بسیار فعال ظاهر شوند و در بحث رفع مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف تمام توان خود را به کار گیرند.

وی افزود: باید تقویم اجرایی مشخصی برای مصوبات سفرهای استانی در نظر گرفته شود و زمان حدودی برای رفع مشکلات مختلف به مردم اعلام شود و به طور کل باید مراقب بود امید ایجادشده در میان مردم در سفرهای استانی به یأس بدل نشود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سید کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل در مجلس سفرهای استانی رئیس جمهور سفرهای استانی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۶۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس جمهور با شهروندان مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید ابراهیم رئیسی، در جلسه پیگیری موضوعات ویژه این دو منطقه در مسجد ابوذر، واقع در محله فلاح حضور یافت.

رئیس جمهور پس از شنیدن گزارش مسائل و مشکلات اولویت‌دار مردم این مناطق، دستوراتی برای تسریع در رفع این مشکلات صادر کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • دیدار رئیس جمهور با شهروندان مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران
  • «کارگران» رزمندگان عرصه اقتصادی هستند
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود