Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، از ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه پنجشنبه شب در آخرین و حساس‌ترین‌ دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در ورزشگاه "اولدترافورد" پذیرای رقیب سنتی خود یعنی آرسنال بود و در پایان دیداری تماشایی به برتری سه بر دو رسید.

در دقیقه ۱۶ کرنر ارسالی آرسنال موجب شد تا "داوید دخه‌آ" دروازه‌بان‌ احساس ناراحتی کرده و نقش زمین شود اما "اسمیت‌رو" توپ برگشتی با شوتی از پشت محوطه جریمه تبدیل به گل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با استفاده از سیستم VAR مشخص شد هیچگونه خطایی روی دخه‌آ انجام نشده و گل آرسنال پذیرفته شد تا یکی از عجیب‌ترین گل‌های‌ فصل لیگ جزیره ثبت شود.

در آخرین ثانیه‌های‌ نیمه نخست، حرکت منچستری‌ها از جناح چپ موجب شد تا "برونو فرناندز" صاحب توپ شده و گل تساوی را به ارمغان بیاورد.

منچستر نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۵۲ "کریستیانو رونالدو" گل دوم تیمش را ثبت کرد تا بار دیگر ارزش‌های‌ خود را ثابت کند. این گل شماره ۸۰۰ رونالدو در دوران حرفه‌ایش‌ بود تا رکورد دیگری به نامش ثبت شود.

این گل دوام‌ چندانی نداشت و تنها سه دقیقه پس از آن، "مارتین اودگارد" نروژی کار را به تساوی دو بر دو کشاند.

در دقیقه ۷۰ منچستر صاحب پنالتی شد و رونالدو توانست گل دوم خود و سوم میزبان را ثبت کند. با این اوصاف رونالدو به نخستین بازیکن تاریخ تبدیل شد که تعداد گل‌هایش‌ در دیدارهای رسمی از مرز ۸۰۰ گل عبور کرد.

منچستر با این پیروزی ۲۱ امتیازی شد و به رتبه هفتم رسید و آرسنال هم ۲۳ امتیازی باقی ماند.

در لیگ‌ برتر انگلیس‌ تیم‌ چلسی‌ با ۳۳ امتیاز صدرنشین است و منچسترسیتی‌ با ۳۲ و لیورپول با ۳۱ امتیاز در رتبه‌های‌ دوم و سوم قرار دارند.

کد خبر 640820 برچسب‌ها لیگ برتر انگلیس تیم منچستر یونایتد رونالدو کریستین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس تیم منچستر یونایتد رونالدو کریستین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۶۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!

به گزارش "ورزش سه"، در نشست خبری امروز منچستر یونایتد پیش از بازی مقابل برنلی اتفاق جالبی رخ داد. تن‌هاخ سه روزنامه‌نگار از سه روزنامه مختلف را به دلیل گزارش آنها پس از پیروزی منچستر یونایتد در ضربات پنالتی مقابل کاونتری در نیمه‌نهایی جام حذفی، از پرسیدن سوال در کنفرانس مطبوعاتی محروم کرد.

این مرد هلندی در جریان نشست امروز به سوالاتی از خبرنگاران روزنامه‌های سان، میرر و منچستر ایونینگ نیوز پاسخ نداد و اعلام کرد که به آنها توجه نخواهد کرد.

آینده تن‌هاخ در منچستر یونایتد پس از نتایج ضعیف در بازی‌های اخیر در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. از سوی دیگر سر جیم راتکلیف، مالک جدید هم علاقه‌ای به این مربی ندارد و در حال جستجو برای مربی مدنظرش است.

‌پس از پیروزی مقابل کاونتری در نیمه‌نهایی جام حذفی بسیاری از کارشناسان و رسانه‌ها، عملکرد یونایتد در این بازی و سپس واکنش برخی بازیکنان و اریک تن‌هاخ به پیروزی را «خجالت‌آور» و «رسوایی» توصیف کردند و این گزارش‌ها که به مذاق تن‌هاخ خوش نیامده بود منجر به رخ دادن اتفاقات امروز شد.

روزنامه‌نگاران مختلفی که این مربی را ناراحت کرده بودند، امروز اجازه حضور در کنفرانس را پیدا کردند اما با خشم او مواجه شدند و از پرسیدن سوالات‌شان محروم ماندند.

دیگر خبرها

  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!