Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حمیدرضا حیدری رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو در مشهد گفت: قیمت‌ها در بازار خودرو کلانشهر مشهد ثبات نداشته و در نوسان است و خرید و فروش چندانی در این بازار صورت نمی‌گیرد. 

او  افزود: طی چند روز اخیر به دلیل تغییر قیمت ارز، نرخ خودروهای خارجی و ایرانی ۲ درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو در مشهد روند فعلی قیمت را در بازار خودرو مشهد رو به افزایش دانست و گفت: این وضعیت به هیچ وجه برای بازار مناسب نیست و رکود را تشدید می کند از این رو باید از مسئولان پرسید دلیل افزایش قیمت خودرو چیست؟

حیدری گفت: قیمت زیاد خودروها باعث شده برخی افراد به کرایه خودروهای مدل بالا روی آورند تا نیاز خود را به صورت مقطعی برطرف کنند و شواهد نشان می دهد در شرایط کنونی و با قیمت‌های رو به افزایش، افرادی که بضاعت کافی برای خرید خودرو نو ندارند خودروهای نو را از شرکت‌هایی که ویژه این کار ایجاد شده است کرایه می کنند.

او گفت: کرایه خودروها تا حدودی بیشتر از خرید خودروهای نو در بازار جریان دارد و اغلب خودروهایی با برندهای کیا، هیوندا و گاه بنز و بی.ام.و به کرایه گذاشته می شوند.

وی بهترین شرایط را برای بازار، ثبات قیمت‌ها دانست و چاره‌اندیشی برای این موضوع را از سوی مسئولان ذیربط خواستار شد.

انتهای پیام//ف. ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار خودرو ثبات قیمت قیمت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۶۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه خودروی پکن/ چین به دنبال تسلط بر بازار خودروهای برقی (فیلم)



موضوع و محور نمایشگاه خودرویی پکن 2024، خودروهای مدرن عصر جدید است.

به گزارش عصرایران به نقل از الجزیره، بسیاری از خودروسازی های جدید چین معتقدند که در این دوران خودروهای چینی، بازارهای جهان را تحت تاثیر خود قرار می دهند.

چین در حال حاضر بزرگترین تولید کننده خودرو در جهان است و یکی از پیشروترین کشورها در تولید باتری خودروهای برقی است.

سیاستمداران آمریکایی ورود خودروهای ارزان برقی به کشور خود را تهدیدی برای صنایع و امنیت ملی می‌دانند و چین را به غرق کردن بازار با محصولات سبز  تولید شده از سوبسید دولتی متهم می‌کنند.

جزئیات بیشتر را در تصاویر گزارش ببینید.

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ترکیب فناوری و تجمل در نمایشگاه خودرویی پکن (+عکس) رنو کوئید، الکتریکی جدید و ارزان به بازار می آید (+عکس) بزرگترین خودروی برقی جهان رونمایی شد

دیگر خبرها

  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • نمایشگاه خودروی پکن/ چین به دنبال تسلط بر بازار خودروهای برقی (فیلم)
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • تصاویر| شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود / ورود چری به بازار خودروی اروپا
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران