Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین سخنگوی تیم بسکتبال شهرداری گرگان از اخراج‌ یک بازیکن این تیم به دلیل مشکلات اخلاقی این تیم خبر داد و گفت: علیه تعداد دیگری از بازیکنان خاطی که رفتار خارج از شئون فرهنگی و اجتماعی داشتند، تنبیهات شدید انضباطی اتخاذ شده است.

آرش فولادیان با اشاره به انتشار تصاویری ناصواب در صفحه شخصی شبکه های اجتماعی یکی از بازیکنان این تیم اظهار کرد: در پی انتشار این صحنه های ناهنجار با نظر شهردار و مدیرعامل باشگاه شهرداری گرگان، کمیته انضباطی این باشگاه به سرعت وارد عمل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخگوی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان با بیان اینکه نظر شهردار و مدیرعامل باشگاه شهرداری گرگان اتحاذ شدیدترین تنبیهات برای افراد خاطی بوده است، افزود: بر همین اساس با تضمیم کمیته انضباطی یکی از بازیکنان این تیم به دلیل انتشار تصاویر ناهنجار از تیم اخراج شد.

با تصمیم کمیته انضباطی این باشگاه سایر بازیکنان خاطی نیر با تنبیهات جداگانه ای مواجه شده اند. جزئیات حکم کمیته انضباطی در روزهای آتی اطلاع رسانی خواهد شد.

فولادیان حاضر به اعلام نام این بازیکن نشد.

کد خبر 640827 برچسب‌ها بسکتبال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بسکتبال شهرداری گرگان کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۶۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی خود را در خصوص دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن اصفهان صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر برگزار شد و کمیته انضباطی رأی خود را به شرح زیر صادر کرد:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • رجب‌زاده: حکم کمیته انضباطی را باور نمی‌کنم
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات