Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،شهرداری نوشهر در یکی از بازی‌های برگزار شده هفته سوم گروه دوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با تساوی بدون گل میزبانشان تیم شهید قندی یزد را در خانه متوقف کردند.

آن‌ها که هنوز بردی را در لیگ به دست نیاورده اند و حاصل کارشان در دو بازی گذشته، یک باخت و دو تساوی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهرداری نوشهر بعد از باخت ۲ بر ۱ برابر مس نوین کرمان و تساوی‌های ۱ بر ۱ خانگی و بدون گل با تیم‌های اترک بجنورد و شهیدقندی یزد با ۲ امتیاز رتبه سیزدهم را در جدول گروه دوم لیگ دو فوتبال کشور را از آن خود کرد.

شهید قندی یزد با ۴ امتیاز، رتبه ششم را در جدول رده بندی مسابقات در اختیار دارد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری نوشهر لیگ دسته دوم فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها

لیورپول با تساوی برابر وستهم دو امتیاز حساس دیگر را از دست داد.

به گزارش ایسنا، لیورپول در بازی‌های آغازیم هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس در خانه وستهم به میدان رفت که این دیدار با تساوی دو بر دوی دو تیم به پایان رسید. شاگردان یورگن کلوپ که با شکست مقابل اورتون از کورس قهرمانی جا مانده بودند، برابر چکش‌ها به دنبال گلزنی بودند ولی لوئیز دیاز و داروین نونیز موقعیت‌های مناسبی را از دست دادند.

ژارود بوون روی ارسال محمد کودوس توانست دروازه لیورپول را در نیمه نخست باز کند و نیمه اول با برتری وستهم خاتمه یابد. با شروع نیمه دوم لیورپول خیلی زود به وسیله اندرو رابرتسون به گل تساوی رسید.

لیورپول در دقیقه ۶۵ به گل دوم رسید. ضربه خاکپو با برخورد به چند بازیکن وستهم وارد دروازه این تیم شد و گل در نهایت به نام توماس آرئولا ثبت شد. این پایان کار نبود و  میکائیل آنتونیو گل تساوی بخش وستهم را به ثمر رساند تا دو تیم امتیازها را تقسیم کنند.

در ادامه دیدارهای این هفته از رقابت‌ها امروز و امشب چند دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی استون‌ویلا در ویلاپارک پذیرای چلسی خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لیورپول با ۷۵ امتیاز  در رده سوم قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خیرونا برد، بارسا یک پله سقوط کرد
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!