Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص بورس و اوراق بهادار هفته اخیر با اُفت ۵۳ هزار واحدی روبرو شد و به کانال یک میلیون و ۳۴۰ هزار واحدی بازگشت.

خبرگزاری میزان - شاخص بورس و اوراق بهادار هفته اخیر را با نوساناتی همراه بود با این وجود کار خود را با روند نزولی در ابتدای هفته آغاز کرد و پایان هفته نیز با روند منفی به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخص بورس و اوراق بهادار این هفته کار خود را از کانال یک میلیون و ۳۹۳ هزار واحدی آغاز کرد و در پایان هفته کار خود را در کانال یک میلیون و ۳۴۰ هزار واحدی به پایان رساند که اُفت بیش از ۵۳ هزار واحدی داشته است.

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران معاملات روز شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ را با ریزش بیش از ۲۷ هزار واحدی آغاز کرد و به پله یک میلیون و ۳۶۶ هزار واحدی رسید و شاخص فرابورس با اُفت بیش از ۳۴۱ واحدی در پله ۱۹ هزار و ۶۲۵ واحدی قرارگرفت.

بورس در معاملات روز یک شنبه مورخ ۷ آذر ۱۴۰۰ با رشد اندک همراه بود و در پایان معاملات با رشد بیش از یک هزار واحدی به پله یک میلیون و ۳۶۸ هزار واحدی رسید و فرابورس همچنان نزولی ماند و با ریزش بیش از ۱۳۲ واحدی در پله ۱۹ هزار و ۴۹۳ واحدی قرارگرفت.

در معاملات روز دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ شاخص دوباره نزولی شد و با ریزش بیش از ۴ هزار و ۱۸۳ واحدی به پله یک میلیون و ۳۶۳ هزار واحدی رسید، اما فرابورس صعودی شد و با رشد بیش از ۹ واحدی در پله ۱۹ هزار و ۵۰۳ واحدی قرارگرفت.

شاخص بورس و اوراق بهادار در معاملات ۹ آذر ۱۴۰۰ همچنان منفی بود و با ریزش بیش از ۶ هزار و ۸۴۵ واحدی به پله یک میلیون و ۳۵۷ هزار واحدی رسید و فرابورس با اُفت بیش از ۴۳ واحدی در پله ۱۹ هزار و ۴۶۰ واحدی قرارگرفت.

در معاملات روز چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ شاخص روند منفی خود را همچنان ادامه داد و با ریزش بیش از ۱۷ هزار و ۸ واحدی در پله یک میلیون و ۳۴۰ هزار واحدی قرار گرفت.

شاخص در هفته‌ای که گذشت ۴ روز منفی و یک روز مثبت را در کارنامه خود ثبت کرد و به طور کلی با روند منفی هفته را به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: شاخص به کانال یک میلیون و ۳۴۰ هزار واحدی رسید

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی شاخص بورس بازار سرمایه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی شاخص بورس بازار سرمایه شاخص بورس و اوراق بهادار واحدی در پله ۱۹ هزار پله یک میلیون کانال یک میلیون ریزش بیش هزار واحدی رسید معاملات روز آذر ۱۴۰۰ کار خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۷۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت ۱۳۴۱۹ واحدی به ۲,۲۹۰,۷۹۱ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ با افت ۱۳۴۱۹ واحدی به ۲,۲۹۰,۷۹۱ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۳۰۲۰.۴۰ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۱.۸۶۴ میلیارد سهم بود که طی ۱۰۰,۹۴۵ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۲,۶۷۳.۳۰۶ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۱۴۴,۲۸۳.۸۰۰ میلیارد ریال شد.

کد خبر 748262

دیگر خبرها

  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس امروز ۱۱ اردیبهشت/رشد ۱۲۲۲۶ واحدی
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز
  • بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس امروز ۹ اردیبهشت/افت ۲۰۱۴۵ واحدی
  • بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار