Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: مردم باید به این موضوع توجه داشته باشند که در شرایط کرونا به سمت عادی سازی شرایط زندگی حرکت می کنیم و طبیعتا ورزش می تواند هم شادابی را برای آنها به ارمغان بیاورد و هم سلامتی شان را تضمین کند.

صدق خلیلیان در حاشیه این راهپیمایی خانوادگی، اظهارکرد. در یک فضای شاداب خانوادگی باید بتوانیم برای مردم فضایی را به وجود بیاوریم که در رفاه و آسایش باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مردم نیازمند تفریح و شادابی هستند و طبیعتا باید به ورزش همگانی توجه کنیم که یکی از این ورزش ها،  راهپیمایی خانوادگی است.

به گزارش ایسنا،  وی افزود:  در دولت جدید در استان خوزستان نیز اولین راهپیمایی خانوادگی را از هفتکل شروع کردیم و ان شاالله بتوانیم هر هفته در سطح شهرستان ها این راهپیمایی را داشته باشیم.

استاندار خوزستان گفت: مردم باید به این موضوع توجه داشته باشند که در شرایط کرونا به سمت عادی سازی شرایط زندگی حرکت می کنیم و طبیعتا ورزش می تواند هم شادابی را برای آنها به ارمغان بیاورد و هم سلامتی شان را تضمین کندـ

وی بیان  کرد: خانواده ها نیز در این نوع برنامه ها می توانند مودت و همکاری خود را تقویت کنند و مسئولان و بخش های مختلف و آحاد مردم می توانند در راهپیمایی خانوادگی با همکاری بیشتر همدلی خود را افزایش دهند و شاهد یک همبستگی بیشتر ی در سطح خانواده ها، مسوولان و مردم شهر باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان صادق خليليان راهپیمایی خانوادگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۷۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران

مردم دیار علویان فردا جمعه ۷ اردیبهشت ماه، پس از اقامه نماز جمعه با تجمع و راهپیمایی در نقاط مختلف استان مازندران، حمایت خود را از ملت مظلوم غزه اعلام می‌کنند.

حجت‌الاسلام اصغری رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران از تمام مردم استان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

این مراسم در مرکز مازندران از مصلای جمعه به سمت میدان ساعت برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • ویدئو| راهپیمایی باشکوه مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود