Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@04:14:26 GMT

پیدا کردن پزشک، قابلیت جدید گوگل

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۷۹۹۶

پیدا کردن پزشک، قابلیت جدید گوگل

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از engadget، گوگل ابزار‌های جدیدی را به جست‌وجوگر خود اضافه می‌کند تا پیمایش در سیستم مراقبت‌های بهداشتی آمریکا را آسان‌تر کند. برای شروع، یک فیلتر جدید در تلفن همراه پیدا خواهید کرد که به شما امکان می‌دهد ارائه دهندگانی را بیابید که خدمات پزشکی انجام می‌دهند.

علاوه بر این، گوگل یک گزینه دایرکتوری اضافه کرده که به کلینیک‌ها اجازه می‌دهد زبان‌هایی را که کارکنان دفترشان به آن صحبت می‌کنند لیست کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این شرکت اکنون به ارائه دهندگان خدمات بهداشتی اجازه می‌دهد تا نمایه کسب‌وکار خود در گوگل را به‌ روز کنند. آنها می‌توانند این کار را با خدماتی که انجام می‌دهند آغاز کنند و یا اطلاعات مهم در مورد ساعات کاری و خدماتشان را دقیق یادداشت کنند.

همه این موارد ممکن است به نظر کار‌های اضافی و کم اهمیت به نظر برسند، اما در حال حاضر باید به دسترسی بیشتر مراقبت‌های بهداشتی توجه کرد. اگر فردی هستید که به سلامتی خود اهمیت می‌دهید، هیچ چیز ناامیدکننده‌تر از این نیست که در مطب یا کلینیک پزشکی حاضر شوید و متوجه شوید که آنها مشکل شما را نمی‌پذیرند و یا مشکلات دیگری مثل زمان و زبان برای شما ایجاد شود.

بیشتر بخوانید

ربات انسان نمای گوگل، به کمک افراد مسن می‌آید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موتور جستجو شرکت گوگل خدمات بهداشتی خدمات پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۷۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پزشک خانواده طرحی برای ارتقای نظام سلامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ این طرح سال گذشته در ۳ شهر بالای ۲۰ هزار، دهلران، ایوان و آبدانان اجرا شده و امسال نیز قرار است درایلام اجرا شود.

در این طرح شهروندان سلامتشان تحت نظر پزشک خانواده است و مسیر درمان آن‌ها را پزشک تعیین می‌کند.

 در این طرح به ازای هر سه هزار نفر یک پایگاه سلامت فعال و در این پایگاه‌ها یک پزشک و ۲ مراقب سلامت به جمعیت هدف خدمت ارائه می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • چه شد که مغز و هیکل انسان امروزی انقدر کوچک شد؟!
  • هشدار محققان گوگل: کاربران ممکن است به دستیار‌های هوش مصنوعی وابستگی عاطفی پیدا کنند
  • طرح پزشک خانواده طرحی برای ارتقای نظام سلامت
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر سنگ کلیه می‌گیرند؟/ شایع‌ ترین بیماری های اورولوژی در کشور
  • هوش مصنوعی گوگل روی موبایل کارآمدتر می‌شود
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر سنگ کلیه می گیرند؟
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • معاینه رایگان سالمندان کم توان در هفته سلامت
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • روایت متخصص مصری از اوضاع فاجعه بار غزه