Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- آیت‌الله عباس علی صادقی، از روحانیون مبارز انقلاب و رئیس سابق حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد دار فانی را وداع گفت. - اخبار استانها -

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباداظهار داشت: صبح امروز آیت الله عباس علی صادقی  پس تحمل سال‌ها بیماری  دار فانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آیت‌الله صادقی  از محضر استادانی چون آیت‌الله‌العظمی بروجردی، شهید صدوقی، مرحوم محقق داماد و مرحوم خالی‌خو بهره‌مند شد و بعدها خود به‌عنوان استاد و مدرس در حوزه علمیه قم مشغول به فعالیت شد.

تسلیت رئیس سابق صدا و سیما در پی درگذشت آیت‌الله سیدرضی شیرازیتسلیت مخبر در پی درگذشت آیت الله سید رضی شیرازیپیام تسلیت امام خامنه‌ای در پی درگذشت آیت‌الله سید رضی شیرازی

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: آیت الله عباس علی صادقی پس از تأسیس حوزه علمیه خرم‌آباد از سوی مرحوم آیت‌الله کمالوند، به‌عنوان مدرس به استان لرستان دعوت شدند. 

به گزارش تسنیم آیت‌الله عباس‌علی صادقی، متولد سال 1304 هجری شمسی از روستای «کی‌سار» استان اصفهان، از شاگردان حضرت امام خمینی(ره) و مبارزین دوران انقلاب است که پس از عزیمت به لرستان، مسئولیت‌هایی مهمی همچون تشکیل کمیته انقلاب در لرستان، حاکم شرع خرم‌آباد، امام جمعه موقت خرم‌آباد و ریاست حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد را برعهده داشته‌اند و تولیت حوزه علمیه صادقیه خرم‌آباد را برعهده داشتند.

انتهای پیام/645/ی

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوزه علمیه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۸۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، ابراهیم کاویانی از تولید 92 تن گوشت مرغ در  شهرستان عباس آباد امسال خبر داد.

 

وی با اشاره به اهمیت تولید گوشت مرغ و جایگاه آن در سبد غذایی روزانه مردم، گفت: برای تأمین امنیت غذایی و تنظیم بازار مرغ  تاکنون 92 تن گوشت مرغ در مزرعه مرغ گوشتی این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: این شهرستان دارای 3 مزرعه پرورش مرغ اجداد، 2 مزرعه مرغ گوشتی و 4 مزرعه مرغ مادر گوشتی است که نقش به سزایی در تولید گوشت مرغ شهرستان و استان دارد.

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • امام(ره) فصل جدیدی در تاریخ را از فیضیه رقم زدند / امام صادق(ع) منظومه جامع فکر تمدنی اسلامی را ارائه کردند
  • تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد
  • پیگیر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان هستیم
  • ایران با تلاش معلمین و استادان به قطب علمی منطقه تبدیل شده است
  • انتقادات و توصیه‌های علی مطهری به روحانیون
  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد
  • آیت الله مطهری مسایل مربوط به حجاب را عالمانه بیان می کرد
  • اتصال خط ۵۰۰ مخزن عباس آباد به خط اصلی آبرسانی منطقه ۹ پله ارومیه
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه