Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@12:52:38 GMT

اقناع‌سازی واکسن‌نزده‌ها برای واکسیناسیون

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۸۱۳۷

اقناع‌سازی واکسن‌نزده‌ها برای واکسیناسیون

به گزارش «تابناک»، دکتر کمال حیدری در گفت‌وگو با ایسنا،‌ درخصوص اجرای گام ششم طرح شهید سلیمانی، گفت: مهم‌تر از طرحی که روی کاغذ است،‌ اقدامات عملی است. همکاران ما اکنون در کشور برای لکه‌گیری و افزایش پوشش واکسیناسیون بسیج شدند. بازنگری طرح اولیه شهید سلیمانی را از دانشگاه‌های علوم پزشکی گرفته‌ایم و از کسانی که مجری پنج گام قبلی بودند خواستیم که در مورد مرحله بعدی نظر دهند که کار پخته‌ای انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری ادامه داد: از سوی دیگر نیروهای بسیجی که وارد این عرصه شدند، زمانی طولانی است که در حال خدمت رسانی هستند و باید کاری کنیم که طرح بازنگری شود؛ چون اکنون اقداماتی ارائه می‌شود که پیش‌تر نداشتیم، کار واکسیناسیون در مراکز تجمیعی را دنبال کردیم که اکنون تقریبا به انتها رسیده است و پس از این باید به سمت آموزش و اقناع‌سازی افرادی برویم که برای تزریق واکسن اقدام نکردند و باید بر این موضوع کار کنیم.

او تاکید کرد: همچنین باید بر آموزش‌هایی برای مراقبت‌های اولیه تاکید کنیم تا در صورتی که پیک دیگری رخ دهد، آمادگی کافی داشته باشیم.

وی گفت: گام ششم این طرح هفته قبل در قرارگاه عملیاتی وزارت کشور ارائه شد و تمام مواردی که ذکر کردم در دست اقدام است؛ لکه گیری واکسیناسیون،‌ پیگیری افراد پرخطر، تزریق دز سوم واکسن و... همه جزو گام ششم طرح شهید سلیمانی است که به افزایش پوشش واکسیناسیون و اقناع سازی اذهان منجر می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا اعتراضات اصفهان اومیکرون مذاکرات وین مازوت فرامرز صدیقی ویروس کرونا واکسن کرونا واکسیناسیون واکسن نزده ها اقناع آلودگی هوا اعتراضات اصفهان اومیکرون مذاکرات وین مازوت فرامرز صدیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۸۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان

وزارت صحت افغانستان اعلام کرد از امروز کارزار واکسیناسیون فلج کودکان را در سراسر این کشور آغاز می‌کند.

شرافت زمان، سخنگوی این وزارتخانه گفت طی چهار روز قرار است بیش از ۱۰ میلیون کودک زیر پنج سال این واکسن را دریافت کنند و همراه با قطره خوراکی فلج کودکان، ویتامین آ نیز به کودکان داده شود.

در خبرنامه آمده است که به دلیل بارش باران و سردی هوا این کمپین در ولایات غور، دایکندی و بامیان به تعویق افتاده است.

افغانستان و پاکستان تنها کشورهایی هستند که هنوز فلج کودکان در آنها ریشه‌کن نشده است. سال گذشته پنج مورد فلج اطفال در ولایت «ننگرهار» افغانستان ثبت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم
  • دستورات و تاکیدات اژه‌ای در راستای اقناع افکار عمومی