Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: دربی پرسپولیس و استقلال حساسیت بالایی دارد، به طوری که در خارج از کشور هم پیگیر این مسابقه هستند.

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دربی پایتخت بین استقلال و پرسپولیس، اظهار داشت: دربی همیشه قاعده و شرایط خاص خودش را دارد و از حساسیت بالایی برخوردار است، به طوری که دربی ایران جهانی محسوب می‌شود و خارج از کشور هم پیگیر این مسابقه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این دیدار هیچ ارتباطی به مسابقات قبلی و وضعیت فنی دو تیم ندارد و باید ۹۰ دقیقه در زمین تلاش کنند؛ هر تیمی که شرایط روحی و روانی بهتری داشته باشد، می‌تواند نتیجه را به نفع خود تمام کند. استقلال تیم خوبی است و در این مدت روند خوبی داشته است و می‌تواند برنده این دیدار شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره توقف استقلال مقابل نفت آبادان در هفته هفتم لیگ برتر، گفت: با وجود اینکه استقلال مساوی کرد، بازی کیفیت خوبی داشت. استقلال از نظر فنی راضی کننده و امیدوار کننده بازی کرد، اما موقعیت‌های خوبی را از دست داد. متاسفانه در ضربات آخر مشکل داشتند وگرنه می‌توانستند برنده این دیدار باشند.

نامجومطلق در پایان در خصوص مشکلات پیش آمده قبل از دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: این نوع مشکلات را باید قبل از شروع فصل حل کنند و به نتیجه برسانند. نمی‌دانم تبلیغات محیطی چه موضوعی است که به خاطرش جلوی برگزاری مسابقه را بگیرند. در فوتبال حرفه‌ای همه چیز از قبل مشخص است، این اتفاق در دنیا بی سابقه است. این مدل اتفاقات ممکن است، به خاطر مشکلات جوی در سطح دنیا بیفتد. ممانعت از ورود بازیکنان پرسپولیس به علت مشکلات مالی یک اتفاق نادر است که می‌تواند برای ایران آبروریزی جهانی شود؛ اما فکر نمی‌کنم در دیدار حساس داربی چنین چیزی ببینیم.

بیشتر بخوانید: فهرست گلزنان فعال دربی؛ فرصت عبدی و مطهری برای تاریخ‌سازی

انتهای پیام/

برچسب ها: مجید نامجومطلق استقلال پرسپولیس دربی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس دربی مجید نامجومطلق استقلال پرسپولیس دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۸۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است

به گزارش خبرنگار مهر، امید شریفی نسب مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار اظهار داشت: امیدوارم در بازی فردا تمام بازیکنان با سلامت کامل از زمین خارج شوند؛ این دیدار برای ما خیلی مهم است و از زمانی که فراز کمالوند به تیم اضافه شده ما هر روز تمرین داشته ایم و حتی یک روز هم استراحت نکرده ایم. ما در دیدار های گذشته موقعیت های زیادی را از دست دادیم.

او ادامه داد: هوادار یکی از تیم های خوب در لیگ برتر است و بازیکنان ما معتهد شده اند تا با تمام وجود خود در این دیدار به میدان بروند. امیدواریم که در پایان مسابقات با تلاش و کوششی که انجام خواهیم داد، صنعت نفت را در لیگ برتر ماندگار کنیم. پس از حضور کمالوند تیم از لحاظ فنی رشد خوبی کرده و بازیکنان زیباتر فوتبال بازی می کنند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت در خصوص میزان پرداختی به اعضای این تیم تا به اینجای مسابقات گفت: مدیریت باشگاه تاکنون پرداختی های خوبی به مجموعه تیم داشته است.

کد خبر 6092967

دیگر خبرها

  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند