Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:54:25 GMT

چرا رونالدو مقابل آرسنال تقاضای تعویض کرد؟

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۸۳۹۹

چرا رونالدو مقابل آرسنال تقاضای تعویض کرد؟

کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، پس از بیرون رفتن از زمین برابر آرسنال مستقیما به رختکن رفت.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در ورزشگاه اولدترافورد میزبان آرسنال بود و موفق شد با نتیجه 2-3 برابر این تیم به برتری برسد.

رونالدو دو گل برای تیمش در این بازی به ثمر رساند تا نقش مهمی در این پیروزی داشته باشد و تعداد گل‌های زده شده در طول دوران فوتبال حرفه‌ای خود را به عدد 801 برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بیرون آمدن این بازیکن در دقایق پایانی بازی از زمین باعث ایجاد نگرانی‌هایی شد.

گفته می‌شود رونالدو به نیمکت یونایتد اشاره کرده که او را بیرون بکشند و همین موضوع منجر به گمانه‌زنی درباره مصدومیت این بازیکن شده است. او در دقیقه 88 زمین بازی را ترک کرده و جایش را به آنتونی مارسیال داد. 

 

 

با این حال، او بدون این که نشانه‌ای از درد داشته باشد مستقیما به سوی رختکن رفت و دوربین‌ها تصاویری از او را در حال که به سوی رختکن می‌دوید ضبط کردند.

این بازیکن پرتغالی پس از پایان بازی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش با تشکر از هم تیمی‌ها و هواداران، مدعی شد که فرصتی برای جشن گرفتن نیست و آنها باید به بازی بعدی فکر کنند.

کریک نیز پس از بازی به تمجید از نمایش درخشان این بازیکن و همچنین رفتاری که پس از نیمکت نشینی برابر چلسی داشت پرداخت و او را بازیکنی باورنکردنی توصیف کرد.

با دو گلی که رونالدو در بازی شب گذشته به ثمر رساند، یونایتد موفق شد سه امتیاز این بازی را از آن خود کرده و جمع امتیازاتش را به عدد 21 برساند.

 آنها در حال حاضر با 12 امتیاز کمتر نسبت به چلسی صدرنشین در رده ششم جدول رده‌بندی قرار دارند و امیدوار هستند که با حضور رالف رانگنیک این شرایط را بهبود ببخشند.

کریستیانو رونالدو منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ژیل ویسنته با بهره‌مندی از علی علیپور در لیست بازیکنان خود، از ساعت 18 امروز (به وقت ایران)، یکی از دیدارهای هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال را در ورزشگاه دو بسا سکولو مقابل تیم رده چهاردهمی بوآویشتا برگزار می‌کند.

علی علیپور برخلاف دو هفته گذشته لیگ برتر پرتغال که مقابل موریرنسی و آروکا در ترکیب اولیه ژیل ویسنته حضور داشت، امروز برابر بوآویشتا از جمع 11 نفر اصلی خارج شده و نیمکت نشین است.

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته در 16 بازی این فصل لیگ برتر پرتغال به میدان رفته که موفق شده دو گل به ثمر رساند و امیدوار است امروز هم با حضور تعویضی برابر بوآویشتا گلزنی کند.

تیم فوتبال ژیل ویسنته 32 امتیازی است و در رتبه سیزدهم جدول لیگ برتر پرتغال قرار گرفته و در صورت برتری مقابل بوآویشتا که دو امتیاز کمتر از آنها به دست آورده، شانس صعود سه تا چهار پله‌ای دارد.

دیگر خبرها

  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • هم قسم در رختکن: لیگ قهرمانان برای رویس!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم
  • روی کین دست از سر هالند بر نمی‌دارد؛ بچه لوسِ بی‌ادب!
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)