Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@04:55:14 GMT

آب کارون به نقاط دیگر کشور منتقل نشود

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۸۴۴۶

آب کارون به نقاط دیگر کشور منتقل نشود

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سیدلفته احمدنژاد، نماینده مردم خرمشهر گفت:بخش بزرگی از کاهش کمی و کیفی محصولات کشاورزی به ویژه خرما مربوط به حق آبه و انتقال آب کارون برای رفع کمبود آب استان های دیگر است،بنا براین آب کارون نباید به نقاط دیگر کشور منتقل نشود.

او شیرین کردن آب دریاها را راه حلی مناسب برای برطرف شدن مشکل بی آبی سایر استان ها مانند اصفهان،یزد و کرمان دانست و افزود: با این شیوه افزون بر خارج شدن نقاط دیگر کشور از خشکسالی، محصولات کشاورزی خوزستان به ویژه آبادان و خرمشهر نیز به خطر نمی افتد و از تولید آن ها کاسته نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر محصولات کشاورزی در آبادان و خرمشهر را  انواع مختلف خرما تشکیل می دهد که برای تولید خرمای درجه یک نیاز ویژه ای به آب مناسب و کافی است.

به گفته کشاورزان به دلیل تنش آبی ایجاد شده در پی انتقال آب رود کارون در اردیبهشت تا شهریور امسال تولید محصول خرما در آبادان و خرمشهر به یک سوم میزان هرسال تبدیل شد.

انتهای پیام / ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتقال آب کارون بی آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر

دختران و پسران آبادان و خرمشهر از صبح امروز همزمان با سراسر کشور در رشته علوم تجربی در حال رقابت با یکدیگر هستند.

 ۸۸۴نفر،۶۳۵خانم و ۲۴۹مرد در گرده آزمایشی تجربی در خرمشهر و ۶۶۷نفر،۳۶۸خانم و ۲۹۹مرد در گروه آزمایشی تجربی در آبادان در کنکور سراسری رشته علوم تجربی به رقابت می پردازند‌.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • صادرات خرما به ۴۰۰ میلیون دلار رسید
  • اوقات شرعی نهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • توسعه صادرات گیاهان دارویی با تکمیل زنجیره ارزش
  • زنجیره ارزش راهبردی خرمای خوزستان از نقاط قوت نمایشگاه ایران اکسپو
  • فارس رتبه اول کشور در کشت گیاهان دارویی
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • افزایش تولید خرما با گرده افشانی نخیلات در فسا
  • تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان
  • فردا میز خدمت در خرمشهر برگزار می شود
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر