Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های لیگ برتری آماده اند تا در صورت بی میلی یوونتوس برای حفظ کولوسفسکی، او را به خدمت بگیرند

یوونتوس برای جذب دیان کولوسفسکی هزینه قابل توجه انجام داد اما بازدهی چندان خوبی از این سرمایه گذاری دریافت نکرده است. خود بازیکن هم می داند که در ترکیب یووه فرصت چندانی برای پیشرفت نداشته است.

طرفداری | به گزارش رومئو آگرستی از گل ایتالیا، دیان کولوسفسکی از زمان پیوستنش به یوونتوس، نه در تیم پیرلو و نه در تیم الگری نتوانسته به مهره ای کلیدی تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس برای جذب کولوسفسکی 44 میلیون یورو به آتالانتا پرداخت کرد چرا که متقاعد شده بود این وینگر سوئدی کیفیت بالایی دارد. با این حال این بازیکن 21 ساله در فصل جاری فقط 597 دقیقه بازی کرده و در 4 بازی از ابتدا به میدان رفته است؛ در واقع او یک ذخیره گران قیمت برای یوونتوس به شمار می رود.

کولوسفسکی در دوران قرضی اش در پارما ستاره تیم بود چرا که در سیستم 3-3-4 روبرتو دآورسا، یک نقش ثابت داشت: بازی به عنوان وینگر راست. این ملی پوش سوئدی در طول دوران حضورش در یوونتوس در پست های مهاجم دوم، وینگر، متزالا و هافبک هجومی به کار گرفته شده است؛ نتیجه؟ سردرگمی. پیش بینی می شد انعطاف در پست های بازی یک مزیت برای کولوسفسکی و یوونتوس باشد اما در واقع این امر باعث شده وضعیت این بازیکن جوان در یووه پیچیده شود.

با توجه به دشواری های موجود، یوونتوس الان در مقطعی قرار گرفته که باید تصمیمی به صلاح تمام طرفین بگیرد. آن ها باید از سرمایه گذاری نسبتا گران قیمت خود محافظت کنند. کولوسفسکی بالاخره باید جایگاهش را بشناسد چرا که ادامه دادن با وضعیت کنونی به ضرر هر دو طرف است. اخیرا اخباری مبنی بر علاقه تیم های آرسنال و تاتنهام به جذب دیان کولوسفسکی از یوونتوس منتشر شده است. تیم های لندنی واقعا پول دارند و جذب چنین استعدادی می تواند یک ریسک حساب شده باشد. یوونتوس باید تصمیم بگیرد که آیا به کولوسفسکی بیشتر بازی می دهد و او را به بازیکنی مهم تر تبدیل می کند و یا برای بازگشت سرمایه خود، او را به تیمی لیگ برتری می فروشد.

آرسنال به جذب دیان کولوسفسکی علاقه دارد

می توان متصور شد به زودی باشگاه یوونتوس و مدیربرنامه کولوسفسکی برای تعیین تکلیف وضعیت موجود صحبت کنند. یوونتوس باید تکلیف خط حمله اش را مشخص کند؛ اگر آن ها می خواهند به کولوسفسکی فرصت دهند تا آرام آرام پیشرفت کند، باید جایگاهی را در خط حمله برای او بیابند. بازی در نوک حمله می تواند یک راه حل جدید باشد؛ آمار گلزنی موراتا، مویزه کین و کایو ژرژ به عنوان سه مهاجم نوک یوونتوس اصلا متقاعد کننده نبوده و کولوسفسکی می تواند در این پست به کار گرفته شود؛ در صورتی هم که یووه به این بازیکن جوان اعتماد نکند، گزینه جدایی در ژانویه به مقصد لیگ برتر انگلیس، روی میز خواهد بود. 

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! آجورلو: یک جماعت سیاسی از دولت قبل هستند که نمی گذارند استقلال قهرمان شود؛ پوست شان را می کنم حمایت خسرو حیدری از آجورلو؛ کامنت جالب سردار آزمون / عکس شوخی عجیب آرتورو ویدال با مسئول تابلوی تعویض در کنار زمین در جریان دیدار اینتر و اسپتزیا / فیلم پپ گواردیولا و 150 پیروزی در لیگ برتر انگلیس؛ رکورد سر الکس فرگوسن شکسته شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دیان کولوسفسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۸۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی آاس رم ۱ - یوونتوس ۱

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | خلاصه بازی آاس رم ۱ - یوونتوس ۱
  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • آلگری: فقط در خانه‌ از من درباره آینده سوال نمی‌کنند!
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • تثبیت جایگاه ایران در منطقه پس از «وعده صادق»
  • رده‌بندی جدید لیگ‌های اروپایی؛ سری آ پس از 17 سال در بین دو لیگ برتر اروپا!
  • وضعیت مبهم آزمون برای بازی مقابل یوونتوس
  • ژاوی: فرمین لوپز کشفی بزرگ برای بارسلونا بود؛ می‌خواهیم انتقام تقابل قبلی با ژیرونا را بگیریم
  • انتقال آب خام به جیرفت تا ۲ سال آینده