Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس و جمعی از اعضای مجمع خیرین سلامت کشور که در دفتر جامعه مدرسین برگزار شد، با تاکید بر این‌که اسلام در ابعاد مختلفی عبادی، سیاسی، اقتصادی و اخلاقی ظهور کرده است،  گفت: در دوران سخت کرونا، بُعد اجتماعی اسلام رخ نمایی کرد و همراهی و هم‌افزایی بین مردم و مسئولین بیش از پیش نمایان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این اینکه مصداق بارز این بُعد اجتماعی همان شعر سعدی است که بنی آدم اعضای یکدیگرند، اظهار کرد: در بسیاری از روایات برای تبیین بعد اجتماعی اسلام، به آن بعد عبادی اطلاق شده است و در واقع خدمت به خلق همان عبادت خداوند است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: رنگ عبادی دادن به تمام اعمال و رفتار، قصد قربت داشتن همه این اعمال، نزد خداوند پذیرفته خواهد شد که اگر نباشد هوای نفس می شود.

حسینی بوشهری ادامه داد: کمک به افراد ظاهرش احسان است اما اگر در همین اعمال قصد قربت نباشد و‌ ریا در آن دمیده شد دیگر پذیرفته نیست.

وی با اشاره به فرمایش امام صادق (ع) که برآورده‌کردن حاجت مومن پاداشش از طواف خانه کعبه بالاتر است، اظهار کرد: شما که برای جان و‌سلامتی مردم فعالیت دارید و کمک می‌کنید که انسانی زنده باشد به آبرو و اعتبارتان می‌افزایید.

رئیس جامعه مدرسین با قدردانی از همه خیرین به ویژه خیرین سلامت اظهار کرد: در روایات داریم که سبب مهمتر از مباشر است یعنی مجمع خیرین که بانی خیر هستند و اسباب خیر، خیرین محترم را فراهم می‌آورند نیز در آنچه خیّر انجام می دهد، شریک هستند.

حسینی بوشهری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مساوات و کمک‌های مومنانه که خیزش و پویش اجتماعی عظیمی در کشور به وجود آورد، گفت: کرونا یک آزمایش سختی بود و هنوز هم تمام نشده است و ضرورت دارد که این فرمایش ایشان را همواره فعال نگه دارید. بنده تردید ندارم که خیرین کم نمی گذارند و شما هم در این راه ثابت قدم باشید.

خیرین سلامت قم رتبه نخست کشور را در زمینه بهداشت و درمان دارند.
وی گفت: خیرین سلامت در دوران پیک کرونا بیش از ۱۶۰۰ میلیارد تومان هزینه کردند که این امر مورد تفقد مقام معظم رهبری هم قرار گرفت.

دکتر حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع خیرین سلامت نیز در این دیدار گفت: خیرین سلامت در دوران پیک کرونا بیش از ۱۶۰۰ میلیارد تومان هزینه کردند که مورد تفقد مقام معظم رهبری هم قرار گرفت.

وی با تقدیر از فعالیت خیرین سلامت استان قم، افزود: خیرین سلامت قم رتبه نخست کشور را در زمینه امور خیریه بخش بهداشت و درمان دارند.

انتهای پیام/۷۸۰۲۵

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت قم حسینی بوشهری خیرین سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۸۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت، افزود: کشور وقت آزمون و خطا ندارد و هرجایی کار پیش نرود، اجحاف در حق مردم است.

وی با بیان اینکه کارهای بزرگی در کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است، ابراز کرد: در سفر رئیس جمهوری پروژه های مهمی در این استان افتتاح شد.

منصوری با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام نیز به شکل جدی در حال انجام است، اظهار کرد: استان ظرفیت های خوبی در بحث آب، کشاورزی، گردشگری و پتروشیمی دارد.

وی افزود: تلاش و عزم دولت بر این است که سود و منافع پتانسیل ها بر سر سفره مردم قرار بگیرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه ۱۷ هزار میلیارد تومان منابع به پتروشیمی گچساران تزریق شد، اظهار کرد: چنین اقدامی در بحث پتروشیمی دهدشت نیز اجرایی می شود.

منصوری گفت: دولت تمام قد در خدمت به مردم کهگیلویه و یویراحمد پیگیری پروژه ها را تا روند تکمیل خواهد داشت.

کد خبر 6092398

دیگر خبرها

  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • ۲ ژنرال صهیونیست: حمله به رفح خطرناک‌تر از تمام عملیات‌های ارتش در نوار غزه است