Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@13:52:13 GMT

محور مسجدسلیمان به ایذه بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۸۷۵۱

محور مسجدسلیمان به ایذه بازگشایی شد

ایسنا/خوزستان طی مراسمی با حضور استاندار خوزستان، محور مسجدسلیمان به ایذه (گردنه جریک) به طول هفت کیلومتر بازگشایی شد.

صادق خلیلیان امروز دوازدهم آذرماه در آیین افتتاح پروژه گردنه جریک محور مسجدسلیمان به ایذه، اظهارکرد: خوشحالم که در این خطه زرخیر و قهرمان پرور حضور دارم و شاهد افتتاح یکی از پروژه های بسیار تاثیرگزار در دولت مردمی آقای رییسی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: ان شاءالله دولت مردمی عزم خود را جزم کرده است تا ویرانی های این کشور را به آبادانی و مناطق محروم را به مناطق برخوردار تبدیل کند. دولت، دولت محرومین است. ما شاهد وضعیتی هستیم که باید برای برون رفت از آن، با تلاش و کوشش شبانه روزی و استفاده از اقتصاد مقاومتی و تکیه بر مردم عزیز و پرتلاش، کشور را بسازیم و به سوی توسعه و آبادانی رهنمون کنیم.

استاندار خوزستان بیان کرد: هر چند ریشه این پروژه از قبل بوده است اما تکمیل آن با سرعت در این دولت به سرانجام رسید. امروز یک روز بسیار مبارکی برای مردم منطقه است و سرآغازی برای پروژه های دیگر است تا بتواند آبادانی و عمران را برای این منطقه به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان صادق خليليان بازگشایی محورها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۸۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: طی این چند روز ۶۰ تیم عملیاتی راهداری و ۱۹۰ راهدار با ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات به صورت شبانه روزی برای عملیات بازگشایی محور‌های روستایی بکارگیری شدند.

او افزود: به راه‌های ارتباطی بیش از ۳۵۰ روستا در استان طی چندین روز گذشته در اثر سیلاب آسیب وارد شد که با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری همه محور‌های آسیب دیده از سیلاب اخیر بازگشایی شد.

جلال زاده تصریح کرد: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل ها، آبنماها، تخلیه قنو‌ها و ریزش برداری کامل محور‌های خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه‌های مذکور هستند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ◄ چهار بانده شدن جاده ملاثانی به مسجدسلیمان به کجا رسید؟
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه تته بعد از پنج ماه
  • فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان