Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم پرسپولیس از بیماری سرمربی این تیم در دو روز گذشته خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، افشین پیروانی درباره وضعیت تیم پرسپولیس در آستانه دربی 97 گفت: در هفته‌های گذشته نتایج خوبی گرفته‌ایم و شرایط خوبی داریم. همیشه از ما توقع قهرمانی می‌رود و هواداران هم بابت این انتظار حق دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین هوادار را داریم و در چند سال اخیر، بیشترین قهرمانی‌ها را به دست آورده‌ایم. با وجود همه مشکلات، هواداران مطمئن باشند پیروزی در دربی برای ما مهم و حساس است و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا برنده میدان باشیم.

وی در خصوص غایبان پرسپولیس در دربی تصریح کرد: یکی دو مصدوم داریم، اما 24 ساعت تا دربی باقی مانده تا ببینیم چه بازیکنی نمی‌تواند بازی کند. هر کسی که به دربی نرسد، بازیکن جایگزین تلاش می‌کند پرسپولیس نتیجه خوبی بگیرد.

مدیر تیم پرسپولیس در مورد غیبت یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از این بازی گفت: از خبرنگاران خواهش می‌کنم از این موضوع دلگیر نباشند. گل‌محمدی در 48 ساعت اخیر بیمار بوده و زیر سِرُم رفته است. او سرماخوردگی داشته و تست PCR داد که مشخص شد به کرونا مبتلا نشده است. شرایط یحیی خوب نبود و تلاش می‌کنیم او به بازی برسد. گل‌محمدی رکن اصلی پرسپولیس است و حضور حمید مطهری در نشست خبری، احترام به جامعه رسانه به شمار می‌رود.

تهدید جدی سازمان لیگ در آستانه دربی 97؛ تبلیغات محیطی را اجرا نکنیم، بازی برگزار نمی‌شود!

پیروانی که با برنامه «ورزش و مردم» گفت‌وگو می‌کرد، درباره برگزاری نشست خبری مطهری در سازمان لیگ عنوان کرد: شرایط پیش آمده اصلاً خوب نیست. در نشست هماهنگی بازی هم گفتم امیدوارم اتفاقی نیفتد که مانند بازی با نفت مسجدسلیمان، تیم را زود به ورزشگاه حرکت دهیم و بازیکنان گرم کنند، اما بازی برگزار نشود. این اتفاق برای فوتبال ما قشنگ نیست. از عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال خواهش می‌کنم به‌عنوان بزرگتر و پدر این ورزش به موضوع (تبلیغات محیطی) ورود کند.

وی با اشاره به برگزاری نشست خبری فرهاد مجیدی در یک هتل گفت: سازمان لیگ خودش را مجری می‌داند و نشست خبری مربی حریف در یک هتل برگزار می‌شود. در نشست هماهنگی گفتند سکوها به‌صورت 50-50 میان تیم‌ها تقسیم می‌شود. هواداران از باشگاه پرسپولیس توقع دارند مجری نشست خبری باشد. قانون می‌گوید میزبان به همراه هیئت فوتبال باید نشست خبری را برگزار کند، اما تاکنون این اتفاق افتاده است؟ امیدوارم تصمیمی به سود فوتبال ما گرفته شود و اتفاقات یکی دو هفته گذشته زیبا نبود.

توضیح سهیل مهدی درباره عدم حضور تماشاگران در دربی و درخواست باشگاه استقلال برای برگزاری نشست خبری

همچنین بیژن طاهری سرپرست تیم استقلال در خصوص شرایط آبی‌های پایتخت خاطرنشان کرد: دربی همیشه در طول تاریخ حساس بوده، اما این بازی تمام می‌شود و بعد از آن شرایط عادی است. امیدوارم بازی زیبایی از آب دربیاید تا هوادارانی که از ورود به ورزشگاه محروم هستند، در خانه از دیدن این مسابقه لذت ببرند.

وی در مورد احتمال غیبت رشید مظاهری در لیست تیم استقلال در دربی اظهار داشت: بعد از ظهر امروز (جمعه) آخرین تمرین را برگزار می‌کنیم و کادر فنی، اسامی بازیکنانی را که راهی اردو می شوند، اعلام می‌کند.

بخت خوش پرسپولیس در دربی‌های آذر

سرپرست تیم استقلال درباره برگزاری نشست خبری سرمربی این تیم در هتل اسپیناس و غیبت پرسپولیسی‌ها در این محل گفت: نشست خبری سرمربی ما در هتل اسپیناس برگزار می‌شود، اما در جلسه پیش از مسابقه که در سازمان لیگ حضور داشتیم، پرسپولیسی‌ها همانجا برای کنفرانس خبری آماده می‌شدند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دربی پایتخت استقلال پرسپولیس افشین پیروانی بیژن طاهری دربی پایتخت استقلال پرسپولیس افشین پیروانی بیژن طاهری برگزاری نشست خبری سازمان لیگ گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۸۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!

به گزارش "ورزش سه"، تیره روزی های الاتحاد در این فصل از مسابقات ادامه دارد و پس از اینکه آنها چند روز پیش دیدار نیمه نهایی جام حدفی را به الهلال واگذار کردند، جمعه شب نیز مقابل یک تیم قعر جدولی تن به شکست دادند.

در دیداری از هفته سی ام مسابقات لیگ حرفه ای عربستان، تیم فوتبال ابهاء که در رده هفدهم جدول هجده تیمی قرار داشت، موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد قهرمان فصل گذشته عربستان عبور کرده و یک پله در جدول صعود کند.

به گزارش روزنامه الشرق الاوسط، مارسلو گایاردو، سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال الاتحاد، پس از شکست خفت بار مقابل تیم قعرجدولی ابهاء، از حضور در نشست خبری پس از این دیدار خودداری کرد.

طبق قوانین کمیته برگزاری مسابقات، این مربی به دلیل عدم حضور در نشست خبری، مشمول جریمه های کمیته انضباطی و اخلاقی خواهد شد.

هواداران الاتحاد در فضای مجازی رفتار مربی تیمشان را رد کرده و اعلام کردند که او باید توضیح دهد که علت این باخت تحقیرآمیز مقابل تیمی که برای بقا می جنگد، چه چیزی بوده است.

دیگر خبرها

  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید
  • واکنش مدیر رسانه سپاهان پس از ناراحتی مورایس
  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم
  • ژوزه مورایس نشست خبری را ترک کرد
  • مورایس از سوال درباره ستاره های سپاهان عصبانی شد و نشست را ترک کرد