Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدحسن رستمیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در محل مصلی امام خمینی(ره) دامغان برگزار شد، افزود: باید بدانیم علیرغم تلاش اروپا و آمریکا برای جلوه دادن مذاکرات هسته‌ای در وین، این مذاکرات برای رفع تحریم ظالمانه علیه ملت ایران است و رویکرد نظام در مذاکرات فعلی، اجرای تعهد اروپا و آمریکا مبنی بر رفع تحریم ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: مذاکرات دولت جدید به حیات و چرخه اقتصادی کشور گره نمی‌خورد و طرف مقابل نیز باید بداند اگر موافقتی هم صورت نگیرد، ملت ما ملت امام حسین(ع) است و در برابر فشار هرگز تسلیم نمی‌شود.

رستمیان به ۱۲ آذرماه سالروز تصویب قانون اساسی اشاره کرد و گفت: در سال ۱۳۵۸، متن قانون اساسی به همه‌پرسی گذاشته شد و مردم با رای خود این قانون را تصویب کردند و در سال ۶۸ نیز با رای بالای مردم بازنگری در قانون به تصویب رسید که حقیقت انقلاب در قانون اساسی در بیش از ۱۷۰ اصل خلاصه شده است. 

وی اضافه کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، ستون فقرات نظام ما قانون اساسی است که جوانان و نوجوانان باید این قوانین را مطالعه کنند و با حقیقت نظام و انقلاب اسلامی آشنا شوند. 

رستمیان به ۱۶ آذر روز دانشجو اشاره و خاطرنشان کرد: دانشجویان عضوی از ملت و جوانانی هستند که با نگاه، بصیرت، حرکت و همراهی خود، اثربخشی را در جامعه به نمایش گذاشتند و در طول تاریخ انقلاب نیز استکبارستیزی در فکر و ذهن دانشجویان وجود داشته است. 

وی اظهار داشت: در بحث امضای قرارداد ملی‌زدایی نفت در سال ۱۳۳۳، انقلاب سفید و انجمن های ایالتی و ولایتی، تسخیر لانه جاسوسی و دوران دفاع مقدس، دانشجویان حرکت خوبی را از خود نشان دادند و امروز هم در میدان مطالبه گری با بصیرت کافی ورود می‌کنند و تاریخ انقلاب، همواره بصیرت دانشجویان را نشان می‌دهد.

رستمیان تصریح کرد: کسب مدال طلای المپیاد رشته اقتصاد و مدیریت توسط علی صرفی و ۲ مدال نقره المپیاد علمی در رشته کامپیوتر توسط امیررضا مزینانی ظرفیت‌های نخبگان شهر را نشان می‌دهد که باید این ظرفیت‌ها را بشناسیم و بدانیم این دانش‌آموزان افتخار و ظرفیت هستند که در آینده نقش های مهمی ایفا می‌کنند. 

 امام جمعه دامغان به دیدار با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اشاره کرد و گفت: کامران قدس، سرپرست این دانشگاه فردی متواضع، همراه و دلسوز است که در دیدار با وی، مطالبات بهداشت و درمان دامغان به صورت شفاهی و مکتوب منتقل شد و در زمینه بیمارستان دوم، پیگیری بیمارستان ۵۰ تختخوابی برادران رضایی و کمبود پزشک یادآوری شد و قول‌های مساعدی از وی دریافت شد که امیدواریم با رفع مشکلات، هر چه زودتر شاهد بهبود وضعیت بهداشت و درمان شهرستان باشیم. 

برچسب‌ها برجام تحریم وین دانشجو روز دانشجو شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خطبه ها قانون اساسی دامغان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام تحریم وین برجام تحریم وین دانشجو روز دانشجو شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خطبه ها قانون اساسی دامغان قانون اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب قانون رفع تحریم‌های ظالمانه از کارهای مهم مجلس است

دریافت 10 MB کد خبر 6097310

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • مشاوران شما بیت‌هایی بهتر از شاهنامه را می‌توانستند پیدا کنند
  • حقوق فرهنگی خانواده در نظام حقوقی ایران
  • تصویب قانون رفع تحریم‌های ظالمانه از کارهای مهم مجلس است
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از شاهنامه | لااقل بیت هایی بهتر پیدا می‌کردید
  • خیزش دانشگاهی علیه ظلم در جهان آغاز شده است
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت