Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، حجت الاسلام مهدی دری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان اظهار کرد: در بحث مذاکرات دولت تلاش می کند تا تحریم ها را رفع و به کلی خنثی کند. 

وی به حضور استاندار هرمزگان در شهرستان رودان و بازدید و پیگیری مشکلات شهرستان اشاره کرد و گفت: استاندار هرمزگان فردی پیگیر و تلاشگر است که همواره در صحنه‌های مختلف در کنار مردم حضور دارد و ما درر بحث زلزله اخیر در فین بندرعباس نیز شاهد بودیم که استاندار هرمزگان جز نفرات اولی بود که در بین مردم حضور پیدا کرد و مشکلات را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه رودان تصریح کرد: این حرکت جهادی استاندار تلاشگر باعث دلگرمی مردم خواهد بود. 

حجت الاسلام دری به حضور مردم این شهرستان در صحنه‌های مختلف و حمایت از نظام و انقلاب اشاره کرد و گفت: مردم رودان مردمی انقلابی و ولایی هستند که در طول دوران جنگ تحمیلی بیشترین حضور نسبت به جمعیت را داشته‌اند و باید نگاه ویژه‌ای به این مردم شود تا مشکلات‌شان برطرف شود. 

حجت الاسلام دری خاطر نشان کرد: غالب مردم رودان باغدار و کشاورز هستند و مشکلات کشاورزی در این منطقه بسیار زیاد و چشمگیر است.

امام جمعه رودان افزود:کشاورزان تلاش زیادی می کنند تا محصولشان به ثمر بنشیند اما با پایین بودن نرخ محصولات کشاورزی متحمل ضرر و زیان زیادی می شوند.

دری  ادامه داد: دولت باید به مشکلات کشاورزان با فوریت و جدیت رسیدگی کند و در بحث صنایع تبدیلی نیز توجه جدی شود تا هم از ضرر و زیان کشاورزان جلوگیری و هم باعث اشتغال جوانان شود. 

امام جمعه رودان به مشکلات بخش رودخانه نیز اشاره کرد و گفت: اتمام پروژه راه ارتباطی زیارتعلی به مرکز شهر رودان یکی از خواسته‌های به حق مردم بخش رودخانه است که تاکنون محقق نشده است و امیدواریم استاندار محترم توجه جدی به این خواسته مردم داشته باشد. 

حجت الاسلام دری به مشکلات حوزه  ورزش نیز اشاره کرد و افزود: شهرستان رودان با بیش از ۱۴۰ هزار نفر جمعیت فاقد زمین چمن می باشد که نیاز است توجه جدی به حوزه ورزش شود.

انتهای پیام/88059

منبع: فارس

کلیدواژه: رودان نماز جمعه استاندار هرمزگان مهدی دری امام جمعه شهرستان رودان محصولات کشاورزی هشتبندی استاندار هرمزگان حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۹۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه روستا‌های شهرستان با حضور فرماندار پیرانشهر، "علیرضا مقدم"مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، بخشداران مرکزی و لاجان و کارشناسان و مسؤلان مربوطه در محل فرمانداری برگزارشد.   در این جلسه مسائل متعدد حوزه روستایی از جمله: تشویق مردم به استفاده از تسهیلات مسکن روستایی و آسان کاری در این خصوص، افزایش سهمیه قیر رایگان جهت آسفالت معابر روستاها، صدور سند ساختمان مسکونی روستایی و توجه ویژه به این حوزه، احداث دیوار حفاظتی و ساحلی در روستا‌های دارای شرایط حاد، مشکلات تجهیز و احداث ساختمان بنیاد مسکن شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی هم در این خصوص اتخاذ گردید.

دیگر خبرها

  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • تقدیر استاندار لرستان از کارگران یک معدن
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک