Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گنبدکاووس اظهار داشت: در مذاکرات درحال انجام وین ایران فقط در بحث هسته‌ای مذاکره می‌کند و جلوی آنهایی را که به دنبال برجام ۲ و سه بودند را گرفت و به عبارتی در مذاکرات فعلی از پیش شکست خورده نیست.

وی اضافه کرد: علاوه بر این آمریکا نیز در این مذاکرات حضور ندارد چراکه خودشان از برجام خارج شدند و شرط ایران نیز برای حضور دوباره آمریکا در مذاکرات، لغو بدون شرط و شروط تحریم‌ها است و از این جهت نیز اقتدار خود را به این کشور نشان دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام ترابی بابیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی همه تلاش خود را بکار بستند تا ایران در میز مذاکرات سهم کمتری به دست آورد و برای تحقق اهداف خود نیز به تشنج آفرینی و بزرگنمایی برخی مسائل و مشکلات مانند تجمعات آب در اصفهان و یا کرونا هراسی روی آورده است، تصریح کرد: انجام تظاهرات و تجمعات به خاطر رسیدن به مطالبات کار صحیحی نیست و باید این مسائل از مجاری قانونی پیگیری شود.

وی گفت: موفقیت در مذاکرات به بهبود وضعیت فعلی کشور کمک می‌کند اما اگر مذاکرات به نتیجه نرسد ایران ظرفیت‌های زیادی برای غلبه بر تحریم‌ها و توسعه روابط اقتصادی با دیگر کشورها از جمله همسایگان و شرق آسیا دارد که باید از آن بیشتر استفاده کنیم.

خطیب جمعه گنبدکاووس همچنین با گرامیداشت برخی مناسبت‌های هفته پیش‌رو از جمله ۱۶ آذر روز دانشجو، گفت که این روز فریادگر آرمان و عدالت خواهی است و دانشجو به‌عنوان موذن جامعه باید در عمل به دنبال تحقق آن باشد.

حجت الاسلام ترابی به ۱۲ آذر روز جهانی معلولان نیز اشاره کرد و افزود: حمایت عزتمندانه از این قشر علاوه بر سازمان بهزیستی، یک وظیفه همگانی است و همه افراد جامعه، نیکوکاران و تشکل‌های مردم نهاد باید از این قشر و خانواده آنها بیشتر از دیگر نیازمندان، حمایت مالی و معنوی کنند.

حجت الاسلام ترابی با تمجید از راه‌اندازی سامانه هوشمند توزیع برخی کالاهای اساسی توسط تیم اقتصادی دولت، اضافه کرد: این اقدام که باید تقویت و کالاهای بیشتری را شامل شود، جلوی بسیاری از رانت‌های اقتصادی ناشی از واردات کالاهای اساسی و توزیع نادرست آن را خواهد گرفت و به نفع مصرف کننده است.

وی ادامه داد: دولت باید از پنج دهک پایین جامعه در بهره‌مندی از برخی خدمات و کالاها حمایت بیشتری داشته باشد.

شهرستان گنبدکاووس ۳۷۵ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها گنبدکاووس شعائر دینی خطبه ها گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس شعائر دینی خطبه ها گنبدکاووس شعائر دینی خطبه ها گلستان حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۹۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه اردبیل: وعده صادق، قدرت ایران را قبولاند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل افزود: از آنجا که همه ملت‌ها نفرت عظیمی به اسرائیل دارند قدرت ایران و جرات ایران در انتقام از اسرائیل را در حد وسیعی تحسین می‌کنند.
وی خاطر نشان کرد: وقتی اسرائیل دو هزار نفر را در مجتمع پزشکی ناصر قتل عام و در گور‌های دسته جمعی دفن می‌کند معنایش قطعاً نسل کشی است محاصره نان و دارو قطعاً نسل کشی است و طبق قوانین بین‌المللی حمایت نظامی و مالی از مرتکب نسل کشی جرم است کنگره آمریکا با حمایت مالی از اسرائیل قطعاً مرتکب جرم شده است.
خطیب نماز جمعه اردبیل گفت: این هفته دانشگاه‌های آمریکایی در حمایت از فلسطین، قیام و شاهکار کردند، عطوفت و وجدان انسانی خود را به تماشا گذاشتند؛ بعد از حمله پلیس آمریکا به دانشگاه و دستگیری جمعی از آنها دولت آمریکا باید در صحبت از آزادی و دموکراسی حیا کند.
آیت ا... عاملی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به تاخیر عملیاتی پروژه راهسازی در جاده گرمی- بیله سوار اظهار داشت: جای تاسف است که پروژه دو بانده کردن مسیر گرمی - بیله سوار به دلیل عدم تامین اعتبار دوباره تعطیل شده و من از دولت محترم مصراً می‌خواهیم با لحاظ اهمیت راه‌های استان و تامین بودجه لازم گره‌های ذهنی اهالی را باز کند. 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از خطبه‌ها به مناسبت روز معلم اظهار داشت: یک جامعه در تمام پیشرفت‌های خود مرهون عنایات معلم است معلم دین خود را با اخلاص به جامعه اداء می‌کند، اما جامعه نیز باید عملاً قدردان باشد؛ در حال حاضر بهترین عنایت به عزیزان معلمین حل مشکلات آنهاست؛ در این باب عنایت به معلمین بازنشسته باید کمتر از شاغلین نباشد.
وی همچنین با گرامیداشت هفته کارگر گفت:گردش چرخ اقتصادی کشور بر دوش کارگران عزیز است و نگاه دولت و کارفرما‌ها به این عزیزان باید این گونه باشد که آنها ولی نعمت کل کشور و کل ملت هستند.

دیگر خبرها

  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • امام جمعه اردبیل: وعده صادق، قدرت ایران را قبولاند
  • تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳