Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:15:31 GMT

رانگنیک: باید سبک فوتبالم را با رونالدو سازگار کنم

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۹۰۴۹

رانگنیک: باید سبک فوتبالم را با رونالدو سازگار کنم

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، اولین کنفرانس خبری‌اش در این باشگاه را برگزار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مدیران یونایتد پس از برکناری اوله گونار سولسشر به دنبال جذب مربی موقت بودند که تا پایان فصل هدایت این تیم را برعهده داشته باشد.

در نهایت این باشگاه با رالف رانگنیک به توافق رسید که بسیاری او را با لقب پدرخوانده مربیگری نوین آلمان می‌شناسند و مربیان سرشناسی چون توماس توخل و یولیان ناگلزمان از شاگردانش بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رانگینک شب گذشته در اولدترافورد حضور داشت و پیروزی یونایتد برابر آرسنال را از نزدیک تماشا کرد و امروز در کنفرانس خبری خود حاضر شد تا اولین صحبت‌هایش به عنوان سرمربی این تیم را مطرح کند.

این مربی آلمانی در ابتدا درباره حضور رونالدو در ترکیب تیمش گفت:« شما همیشه باید سبک فوتبال‌تان را طوری سازگار کنید که بازیکنان در آن جا بیفتند. کریستیانو بازیکنی فوق العاده و بسیار حرفه‌ای است. من ندیده‌ام که بازیکنی در این سن هنوز تا این حد از نظر بدنی آماده باشد. کار ما نه فقط کمک به پیشرفت او، بلکه کمک به پیشرفت کل تیم است.»

 

 

با توجه به نزدیک بودن پنجره نقل و انتقالات زمستان، رانگینک درباره جذب بازیکنان جدید اظهار داشت:« ما هنوز درباره خرید بازیکنان جدید حرف نزده‌ایم. الان زمان این است که تیم فعلی را با جزییات بشناسیم، تیمی که بدون شک کوچک نیست. بازیکنان کافی در این تیم حضور دارند. شاید پس از کریسمس بتوان درباره انتقال‌های محتمل در زمستان صحبت کرد. بر اساس تجربه من، زمستان زمان خوبی برای خریدهای درست نیست. جذب بازیکنان در زمستان دشوار است.»

برخی از منابع خبری مدعی شده بودند که یونایتد پاداشی را برای رانگنیک در نظر گرفته تا بتواند از رابطه خوب او با ارلینگ هالند برای جذب این بازیکن استفاده کند. او با اشاره به این موضوع گفت:« 10 میلیون برای هالند، 10 میلیون برای امباپه، 10 میلیون برای لواندوفسکی، 10 میلیون برای کیمیش. این‌ها مزخرف هستند. جنین بندی در قرارداد من وجود ندارد. من می‌دانم او چه بازیکن خوبی است اما همه دنیا از کیفیت او خبر دارند. ما در این تیم بازیکنان هجومی بسیار خوبی داریم و نیازی به صحبت درباره بازیکن دیگری نیست.»

رانگنیک درباره مدت زمان حضورش روی نیمکت یونایتد گفت:« افرادی که من با آنها صحبت کرده‌ام به وضوح گفتند که این شغل شش ماهه است. ما درباره این که در تابستان بعد چه رخ خواهد داد حرف نزدیم. اگر آنها در این باره با من حرف بزنند، شرایط را بررسی خواهیم کرد. اگر نظر من را بپرسند، احتمالا همان نظری را می‌دهم که دوبار در لایپزیش دادم، این که بهتر است یک سال با من کار کنند. کار درست این است که تغییرات زیادی در سطح مدیریتی و کادر فنی ایجاد نشود.»

 

 

او درباره فلسفه معروفش از فوتبال گفت:« ایده من برای پیروزی در مسابقات است. من مربی بلندپروازی هستم. ما می‌خواهیم بیشترین موفقیت ممکن را کسب کنیم. در حال حاضر باید واقع‌بین باشیم. تفاوت بین ما و سه تیم صدر جدول زیاد است اما باید ببینیم چه پیش خواهد آمد. هدف اصلی من این است که تعادل بیشتری به تیم اضافه کنم. ما دو گل برابر آرسنال خوردیم و اگر به مجموع گل‌های دریافتی نگاه کنید، می‌بینید که به طور میانگین دو گل در هر بازی دریافت کردیم.»

این مربی آلمانی ادامه داد:« این عدد زیادی است. از نظر من در فوتبال باید عامل تصادفی را به کمترین حالت ممکن رساند. همه چیز باید بازی به بازی و قدم به قدم پیش برود. باید اطمینان حاصل کنید که بیشترین شانس را برای پیروزی در بازی بعدی دارید. بازیکنان باید فرصت داشته باشند ایده‌هایی که من در اختیارشان قرار می‌دهم را دنبال کنند و بدانند که می‌خواهیم در آینده چطور بازی کنیم.»

او اضافه کرد:« پپ گواردیولا سه سال است که در سیتی حضور دارد، کلپ از پنج سال پیش در لیورپول بوده و توخل در ماه فوریه به چلسی آمد اما از نظر زمانی آنها کمی از ما جلوتر هستند. من از بازیکنانی که در حال حاضر در تیم داریم بسیار راضی هستم.»

منچستر یونایتد کریستیانو رونالدو رالف رانگنیک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد کریستیانو رونالدو رالف رانگنیک 10 میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۹۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو

زردپوشان شهر ریاض با گلزنی ستاره پرتغالی‌شان به دیدار پایانی جام حذفی عربستان صعود کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرونده دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نبرد تیم‌های النصر و الخلیج بسته شد که این بازی با برتری 3 بر یک النصر همراه بود.

کریستیانو رونالدو دو بار در دقایق 17 و 57 و سادیو مانو در دقیقه 37 از روی نقطه پنالتی گل‌های النصر را به ثمر رساندند و التاریس هم تنها گل حریف را در دقیقه 82 زد. رونالدو در دو بازی قبلی النصر موفق به گلزنی نشده بود.

النصر در فینال جام حذفی عربستان به مصاف الهلال می‌رود که شب گذشته (سه‌شنبه) با نتیجه 2 بر یک در خانه الاتحاد به پیروزی رسید.

بازی فینال 11 خرداد در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده میان النصر و الهلال برگزار خواهد شد. این دو تیم بیستم فروردین در نیمه نهایی سوپرجام عربستان به مصاف هم رفته بودند که در آن مسابقه که رونالدو از کوره در رفت و اخراج شد. النصر آن بازی را با نتیجه 2 بر یک واگذار کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • خط و نشان رونالدو برای الهلال
  • کولاک جدید کریستیانو رونالدو در عربستان
  • رونالدو و مانه: النصر فینالیست می‌شود
  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند
  • معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد
  • رالف رانگنیک و دادن جواب بله به بایرن مونیخ؛ در آستانه توافق نهایی