Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@09:12:47 GMT

ثبات مدیریت موجب پیشرفت می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۹۰۸۵

ثبات مدیریت موجب پیشرفت می‌شود

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام محمد باقری بنابی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، در مراسم تکریم و معارفه شهرداران سابق و جدید بناب، با اشاره به این‌که ثبات مدیریت باعث پیشرفت شهرستان است گفت:سی و هفتمین شهردار بناب امروز معارفه می‌شود و انتظار داریم وی حداقل ۸ سال شهردار شهر بناب باشد تا با مدیریت و تخصص خوبی که دارد باعث پیشرفت بیشتر و بهتر شهرستان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، حمایت جدی و ۱۰۰ درصدی از شورا و شهرداری خواهم داشت و چنان که تا به حال ۳۰ جلسه در رابطه با حل مشکلات شهرستان با مسئولان کشوری و استانی داشتیم.

او با اشاره به این‌که کشور با پول و سرمایه گذاری آباد می‌شود، افزود: شهرداری بناب باید به دنبال سرمایه گذار باشد و برای جذب سرمایه گذار مسئولان شهرستان همه جوره بایستی در خدمت وی باشند چرا که پیشرفت در سایه آرامش و جذب سرمایه گذار هست.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر که ۵۰۰ میلیارد تومان برای جذب سرمایه گذاری میدان جدید تره بار بناب نیاز هست، گفت: از شورا و شهرداری درخواست پیگیری این طرح را داریم و بنده هم با تمام توان حمایت ۱۰۰ درصدی می‌کنم.

باقری بنابی با اشاره به این‌که شهرداری بناب در تصویب طرح جامع شهری کم کاری کرده است، افزود: از مسئولان استانی تقاضا داریم این طرح را تا ۳۰ روز دیگر تعیین تکلیف کند و بنده هم تا الان ۲۰ جلسه در رابطه با این طرح با مسئولان کشوری داشته ام.

او با تاکید بر این‌که باید هر نوع جذب نیرو در شهرداری بناب با هر فشاری از طرف هر شخصیت و ارگانی ممنوع باشد، گفت: در این رابطه ۱۲۶ نفر در چارت سازمانی شهرداری بناب تعریف شده است، اما در حال حاضر ۳۶۰ نفر مشغول هستند. باید با عدم جذب نیروی جدید، آموزش مهارت بیشتر این کارکنان در اولویت باشد.

او گفت: زیبا سازی به خصوص ورودی و خروجی شهر بناب اصلا مناسب نیست و از روستا‌های بناب روستا‌های قره چپق و قرای پنج گانه آبادتر از شهر بناب است.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بدهی ۶۰۰ میلیاردی شهرداری بناب در آینده یکی از اولویت‌های مدیریت خوب و پیشرفت خوب شهردار بناب است، اما به شرطی که منابع و املاک شهرداری را بیشتر کرده و پیشرفت شهر بیشتر و بهتر شود چرا که بدهی بیشتر هر مدیری نشانه مدیریت خوب آن هست.

فرید پناهی قدیم شهردار بناب جدید بناب هم در این مراسم با تاکید بر این‌که برای از بین بردن ناامیدی و پیشرفت بناب این سمت را قبول کردم، گفت: با کمک مردم عزیز و شریف بناب این شهر را به کارگاه عمرانی تبدیل خواهیم کرد.

او با بیان این‌که جهت پیشبرد اهداف نیازمند به حمایت کامل مردمی هستیم، گفت: مردم خودشان مفهوم توسعه و خدمت رسانی را به طور کامل درک می‌کنند.

او با تاکید بر این که آمده‌ایم وضعیت شهر بناب را ساماندهی و ناامیدی را از شهر بناب ببریم، گفت: باید با تلاش شاهد تحول اساسی در اقدامات شهرداری باشیم.

اوبا بیان این‌که بناب به صورت اصولی و مدرن رشد نکرده است، اظهار کرد: برنامه ریزی‌ها می‌بایست اساسی و بر حسب نیاز‌ها انجام شود تا شاهد نباشیم همچنان گرفتار برخی از مشکلات ابتدایی بمانیم.

شهردار جدید بناب با تاکید بر این‌که خود را متعهد به خدمت به مردم بناب می‌دانم، گفت: به زادگاهم تعصب خاصی دارم و از صمیم قلب و با تمام تلاش برای آبادانی و پیشرفت بناب تلاش خواهم کرد.

پناهی در پایان با تاکید بر این‌که بناب را به کارگاه عمرانی تبدیل خواهیم کرد، گفت: بناب نیازمند مدیریت نوین شهرسازی است و این کار را با تلاش همکارانم و مسئولان شهرستان به ثمر خواهیم نشاند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی شهرداری بناب نماینده مردم مردم بناب شهر بناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۹۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهر همه ظرفیت‌های آمایشی توسعه و پیشرفت دانش نوپایه را دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله غلامعلی صفایی عصر دوشنبه در دیدار معاون پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی کشور اظهار کرد: جهان در دوره گذار از نظم کنونی به نظم نوین آینده است و این نظام نوین فوق العاده علم محور بوده و تمام تئوریسین‌ها به این مساله قائل هستند که جهان یا متأثر از ذات علم و یا متأثر از محصولات فناوری به ویژه در حوزه نانو، هسته‌ای، هوافضا و رادیو داروها و صنایع فوق الکترونیک دفاع است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: بنابراین اگر در عرصه علم و فناری فوق روز نباشیم دچار بحران خواهیم شد و کشوری می‌تواند موفق باشد که در عرصه علم و فناوری فوق روز باشد.

وی ابراز کرد: کشورهای پیشرفته برای ۵۰ سال آینده کار می‌کنند و یکی از نمونه‌های آن زیست بوم فضا است.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: در نظام محاسبات استراتژیک جهان آینده مدیریت به دست کسانی است که مدیریت دریا را انجام می‌دهند. دریای چین، مدار هفت درجه و دریای مدیترانه محل‌های مهمی برای این منظور هستند و به زودی مدیریت استراتژیک جهان به سمت مدیریت فضا خواهد رفت.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار کرد: باید در عرصه مدیریت نظم نوین آینده جهان برای خود برنامه و هم در مهندسی آن سهم داشته باشیم و برای این منظور باید در عرصه علم و فناوری به ویژه علوم استراتژیک برنامه فوق روز داشت.

منتخب مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اقتصاد دریا محور ابراز کرد: متأسفانه در این باره کشور دچار عقب افتادگی است در حالی که کشوری همچون ویتنام ۵۰ درصد از تولید ناخالص ملی آن از دریا است در حالی که در ایران این رقم ۲.۷ است. این مسأله‌ای است که باید حل شود.

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر توانمند سازی نیروی انسانی گفت: این نیروی انسانی باید هویت دینی و ملی داشته و علاوه بر آن شاخصه‌های علمی هم داشته باشد، بهترین جا بسیج است چون هم حوزه تربیتی دینی بوده و انقلابی است.

وی ادامه داد: در بین اقشار بسیج، قشر دانشجویی و اساتید بهترین هستند که هم پیشگام و پیشران هستند؛ از جهتی لازم است نیروهای بسیج در حوزه رشد خود در علم و فناوری از دانشجویان دیگر بالاتر باشند و خود را به درجه‌ای برسانند که کشور به خود کفایی و تولید و مرجعیت برسد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ابراز کرد: به درجه‌ای از توقف رسیدیم که از بیرون فضای پیشرفت ما را دچار کندی کار کردند، همچنین در تولید منابع انسانی به ویژه نیروهای انقلابی طرح چندانی نداشتیم و مدیریت خوبی نشده است و در رابطه با نیازها اولویت‌های خود را مراعات نکردیم، این نشان می‌دهد در منابع انسانی با این همه استعداد نتوانستیم سازماندهی شناخت و رشد داشته باشیم و در مسائل مورد نیاز اولویت‌های استراتژیک با دیپلماسی صحیح علم و فناوری تشخیص دهیم، لذا متوقف شدیم.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: از جهت روانشناختی انسانی در ایران انسان‌هایی هستیم که به شدت به دنبال کارهای زودبازده و سریع و سطحی هستیم و حوصله نداریم، در حالی که علم و دانش و فناوری حوصله و تعمق می‌خواهد.

وی با بیان اینکه بوشهر تمام ظرفیت آمایشی توسعه و پیشرفت دانش نو پایه همچون علوم فناوری دریایی و انرژی هسته‌ای و هیدروکربنی، حوزه کشاورزی و شیلات را دارد گفت: متأسفانه در سطح کلان مسئولان آشنا با این ظرفیت و اولویت‌ها نیستند. استان بوشهر در بسیاری از امور الگو هست و بسیج دانشجویی و اساتید می‌توانند رشد علمی را با جاذبه‌هایی که ایجاد می‌نمایند متحول کنند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در علم بزرگترین خطر سطحی نگری است، ادامه داد: مرجعیت ایران حداقل برای جهان اسلام در حوزه علم و فناوری و دانش نو پیدا باید ثابت شود، این استعداد در کشور وجود دارد و رشد حاصل شده است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه بوشهر دبیرخانه دائمی اتحادیه آموزش عالی جهان اسلام است گفت: در این رابطه با جلساتی با دانشگاه‌های مسقط و بصره برگزار شده است که می‌توان این دبیرخانه را فعال کرد و از آن طرف دانشمندان جهان اسلام را جذب کرد؛ بسیاری از دانشمندان جهان اسلام آمادگی همکاری را دارند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: رشد علم و فناوری باید با طراحی و سند چشم انداز ۵۰ ساله صورت گیرد و لازم است سند پیشرفت علم و فناوری را طراحی و دیپلماسی آن نوشته شود و کسانی که شروع می‌کنند باید فوق العاده به کار ایمان داشته و مجاهدت کنند و امنیت شغلی داشته باشند.

کد خبر 6098588

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۳۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری غیردولتی در بنادر کشور تحقق یافت
  • همکاری ایران و آژانس تحت تأثیر رویکرد و رفتار بی‌ثبات و متناقض آمریکا قرار نگیرد
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • بوشهر همه ظرفیت‌های آمایشی توسعه و پیشرفت دانش نوپایه را دارد
  • آحاد مردم در نظارت و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود
  • امیرعبداللهیان: آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم
  • بارش باران در مناطق مختلف آذربایجان شرقی