Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تیم هوادار در هفته هشتم لیگ برتر، گفت: بازی سختی پیش رو داریم. شاید تیم هوادار از نظر نتیجه گیری موفق نبوده اما تیم خوبی است. رضا عنایتی دو سال است که در این تیم با حضور دارد و به شرایط تیمش اشراف کامل دارد.

وی افزود: امیدوارم ما هم بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم و افرادی که این بازی را میبینند رضایت کامل را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در مورد شرایط نه چندان خوب زمین ورزشگاه انقلاب کرج، گفت: از شرایط زمین شناخت لازم را ندارد. این مشکل در بیشتر شهرهای ما وجود دارد. در تهران ورزشگاه های قدیمی شهید شیرودی تختی و راه‌آهن از بین رفت و پس از آن زمینی در این شهر نمانده است. ساعت فوتبال ما به طور واقعی حرفه‌ای نشود این شرایط را شاهد هستیم. فقط اسم فوتبال ما حرفه‌ای است چراکه یک مربی یک روز قبل از بازی تیمش نگران شرایط زمین باشد. امیدوارم شرایط زمین اجازه دهد دو تیم بازی خوبی ارائه دهند.

کمالوند گفت: شرایط تیم ما خوب است. شاید از نظر نتیجه گیری کمی سینوسی عمل کردیم اما خوب است. من تنها ۱۷ روز قبل از بازی ها هدایت تیم را بر عهده گرفتن و مسئولان تنها خواستند که بتوانم تیم را در لیگ برتر حفظ کنم. این قول را می‌دهم که تیم در لیگ برتر حفظ شود. 

وی گفت: فرصت کافی را برای آماده سازی نداشتیم اما شرایط رفته رفته بهتر می شود. مسابقات نیز به صورت فشرده برگزار می شود و امیدوارم بتوانیم به شرایط تیم ما سر و سامان بدهیم.

کمالوند در مورد شرایط میزبانی نفت مسجدسلیمان هم گفت: زمین ما کیفیت بسیار خوبی دارد و مسئولان به سرعت زمین خوبی را برای ما جفت و جور کردند. مشکلی بابت ارائه فوتبال روی زمین نداریم. برای بازی فردا ۳ الی ۴ بازیکن مصدوم داریم.

برچسب‌ها هوادار تهران فراز کمالوند رضا عنایتی نفت مسجد سلیمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هوادار تهران فراز کمالوند رضا عنایتی هوادار تهران فراز کمالوند رضا عنایتی نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم هواداران بیرمنگام به زمین مسابقه و فوتبال بازی کردن پس از سقوط به سطح سوم فوتبال انگلیس / فیلم

با وجود پیروزی 1-0 مقابل نوریچ، بیرمنگام سیتی برای بقا در چمپیونشیپ دو امتیاز کم آورد تا به همراه هادرزفیلد و روترهام راهی دسته سوم (لیگ وان) شود.

دانلود (3MB)

دیگر خبرها

  • از شرافت فوتبال دفاع می‌کنیم‌/ هر روز باید دنبال زمین تمرین می‌گشتیم
  • کار بازیکن پرسپولیس حیرت انگیز بود | با این سبک بازی اوسمار نمی تواند سرمربی باشد
  • کارلو آنچلوتی: بایرن مونیخ در بازی رفت از ما بهتر بود
  • مظفری‌زاده: نتایج ما بهتر شده است ولی با خمس مشکلی نداشتیم
  • هجوم هواداران بیرمنگام به زمین مسابقه و فوتبال بازی کردن پس از سقوط به سطح سوم فوتبال انگلیس / فیلم
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!