Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مردم خداجو و شهید پرور پاکدشت پس از اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه، پیکر پاک و مطهر علی میرزایی، از شهدای تیپ فاطمیون ساکن در شهرستان پاکدشت را که در کشور سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود، تشییع و تا منزل ابدی بدرقه کردند.
مردم پاکدشت با سردادن شعارهای الله اکبر، حسین حسین شعارماست شهادت افتخار ماست، پیکر شهید میرزایی را تا امامزاده ابراهیم(ع) روستای ارمبویه بدرقه کرده وپس از اقامه نماز به خاک سپردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پاکدشت در حاشیه ای مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: شهید علی میرزایی از رزمندگان تیپ فاطمیون بود که داوطلبانه به سوریه اعزام و در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) در جبهه مقاومت و درگیری با گروهک‌های تکفیری به درجه شهادت نائل شد.
مهدی کعبی افزود: شهید امیری متولد سال ۱۳۷۴ است که داوطلبانه برای نخستین بار به سوریه اعزام شده بود و هفدهم آذرماه سال ۱۳۹۴ در منطقه خانطومان به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود.
وی ظهار داشت: پیکر پاک و مطهر این شهید سرافراز پس از شش سال مفقودی در عملیات تفحص شناسایی و به ایران اسلامی بازگشت.
وی تصریح کرد: شهرستان پاکدشت ۷۶ شهید مدافع حرم تقدیم اسلام کرده که از این تعداد، ۹ شهید ایرانی و مابقی از شهدای تیپ فاطمیون می‌باشند.
پاکدشت با ۳۵۰ نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها سوریه شهدای مدافع حرم ورامین پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سوریه شهدای مدافع حرم ورامین سوریه شهدای مدافع حرم ورامین پاکدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۹۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر‌های شهدای گمنام تشییع شدند

آفتاب‌‌نیوز :

پس از سال‌ها انتظار پیکر‌های مطهر شهدای گمنام و تازه شناسایی‌شده دفاع مقدس صبح امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران و برخی شهر‌ها تشییع شدند.

این مراسم در اجتماع بزرگ صادقیون با حضور قشر‌های مردم، هیات‌ها و موکب‌های عزاداری تهران برگزار شد.

استان‌های قم، کرمان و قزوین میزبان ۱۴ شهید «گمنام» هستند و ۱۲ شهید تازه شناسایی‌شده هم در استان‌های البرز، خراسان جنوبی، اصفهان، فارس، همدان و خوزستان تشییع می‌شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید گمنام در شهر نرجه
  • تشییع پیکر مطهر یک معلم شهید پس از ۳۹ سال
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشییع شدند
  • پیکر شهید غلامعلی عشیری در دزفول تشییع و به خاک سپرده شد
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشیع شدند
  • پیکر‌های شهدای گمنام تشییع شدند
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • تشییع و خاکسپاری پیکر شهید رنجنوش، هم اکنون در همدان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر شهید رنجنوش، دقایقی دیگر در همدان