Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حجت الاسلام «جعفر رحیمی» در خطبه های نماز جمعه شهر ساوه، با یادآوری ۱۲ آذر روز جهانی معلولان، افزود: فراد زیر پوشش باشد و فرهنگ صدقه‌خوری در شان مردم ایران نیست و در آیات قرآن و روایات بزرگان دین اسلام نیز، توجه به انسان‌های همنوع مورد تشویق است.
وی گفت: حمایت از همه انسان‌ها به خصوص افراد ضعیف، درمانده، بیمار و معلول دستور اسلام است و به‌قول پیامبر اکرم (ص) هر مسکینی که به خانه ما مراجعه می کند، فرستاده خداوند است و هرکسی به او جواب مثبت دهد به رسول خدا پاسخ می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه ساوه اظهار داشت: گرفتاری مردم در سایه همدلی، غیرت و مردانگی مسئولان حل می‌شود و آبرو و شخصیت افراد باید در هر شرایطی حفظ شود و نهادهای حمایتی به این مهم باید با حساسیت توجه کنند.
حجت‌الاسلام رحیمی ادامه داد: زندگی کریمانه حق مردم است زیرا هدف خداوند متعال نیز کرامت دادن به انسان است و کمک به مردم بزرگ و شریف ایران از راه صندوق صدقات در شأن ملت نیست.
وی اظهار کرد: دولت سیزدهم از هیچ کوششی برای حل مشکلات دریغ ندارد و معتقد است که اکنون دیگر وقت آزمایش و خطا نیست.
حجت‌الاسلام رحیمی اظهار کرد: مسئولان جهادی باید با پشتکار در فکر حل مشکلات مردم باشند و همه ارکان حاکمیت اعم از دولت، مجلس و دستگاه قضایی برای سامان امور در صحنه آمده‌اند.
خطیب جمعه ساوه گفت: همه دستگاه‌ها و مسئولان با کمک مردم باید طوری کارکنند که دغدغه‌های خانواده های دارای فرد معلول رفع شودو به فکر مسکن، بیمه و معیشت آنان باشند.
وی همچنین با گرامیداشت روز دانشجو(۱۶ آذرماه)، گفت: این مناسبت نماد مقاومت، شجاعت و زیر بار ذلت نرفتن است که دانشجویان قبل از انقلاب ۲ شاخص مهم حق‌طلبی و استکبارستیزی را بنیان نهادند و هر حرکتی که خارج از این شاخص ها باشد، انحرافی است.
امام خمعه شازند ادامه داد: ولایتمداری، استکبارستیزی، بصیرت و فتنه‌گریزی از ویژگی‌های بارز دانشجو است و باید مراقب بود و فریب دشمنان را نخورد.
حجت‌الاسلام رحیمی گفت: دانشجویان با هوشیاری باید دست رد بر سینه روشنفکری بیمار و حرکت‌های ابتذالی بزنند.

وی توضیح داد: بصیرت افزایی، پژوهش‌محوری، تبیین اقتصاد مقاومتی، آرمان‌گرایی، عدالت‌خواهی و اتحاد در برابر دشمنان و همچنین رقابت مثبت و نقادی منصفانه از ویژگی‌های جامعه دانشجویی کشور است.

نماز عبادی سیاسی جمعه در ۳۲ نقطه شهری استان مرکزی اقامه می‌شود.

برچسب‌ها ساوه وضعیت معیشت شورای سیاست گذاری ائمه جمعه معلولان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه وضعیت معیشت شورای سیاست گذاری ائمه جمعه ساوه وضعیت معیشت شورای سیاست گذاری ائمه جمعه معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۹۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف

جواد افشارمنش با تشریح جزئیات علت تصادف خودروی حامل امام‌ جمعه بلوک، افزود: در اثر برخورد خودروی پژو با آمبولانس، یک نفر فوت کرد و سه نفر مصدوم شدند.

 به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اورژانس جیرفت، وی گفت: متاسفانه سرنشین خودرو پژو امام جمعه بلوک، حجت الاسلام اصغر دهقان دولتی بوده که علی‌رغم تلاش پرسنل اورژانس برای احیا، در بیمارستان امام خمینی جیرفت جان باخت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت افزود: سه سرنشین آمبولانس شامل دو تکنسین و یک مصدوم داخل کابین از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند که توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام دهقانی امام جمعه فقید شهر بلوک از توابع شهرستان جیرفت، همواره مشکلات مردم را منصفانه از تریبون نماز جمعه مطالبه می‌کرد. او بعد از ظهر امروز ۱۶ اردیبهشت ماه در محور جیرفت-بلوک در اثر برخورد با آمبولانس جان باخت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • رفع مشکلات «ماماها» نیازمند توجه مسوولان/جذب ۱۰۰ ماما در کردستان
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • نباید از خودنمایی مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود بترسیم