Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مذاکر کننده ارشد ایران در مصاحبه با المیادین اعلام کرد دو پیشنهاد تهران به کمیسیون برجام بر اساس مفاد توافق هسته‌ای سال 2015 است.
به گزارش خبرگزاری آریا، علی باقری، مذاکر کننده ارشد ایران امروز (جمعه) در مصاحبه با المیادین اعلام کرد: «پیشنهاد‌های ما به کشور‌های عضو برجام قابل رد نیست، زیرا بر اساس مفاد توافق سال 2015 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از ارائه این پیشنهاد‌ها چند نشست با طرف‌های برجام داشته ایم و منتظر پاسخ و دلایل قانونی کشور‌ها هستیم.»
وی پیش از برگزاری نشست پایانی کمیسیون مشترک برجام در پایتخت اتریش افزود: «پیشنهاد سومی داریم که به محض پذیرش دو پیشنهاد اول ارائه می‌شود. برای دستیابی به توافق کلی که زمینه ساز بازگشت آمریکا باشد، مذاکره و در راستای لغو تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی تلاش می‌کنیم.»
معاون وزیر خارجه ایران از وجود بازیگران خارجی که در تلاش برای ایجاد اختلال در روند مذاکرات هستند، نیز سخن گفت و تاکید کرد که رژیم صهیونیستی جرأت رویای با ایران را نخواهد داشت، زیرا این پایان کار این رژیم خواهد بود.
رویترز اعلام کرد مقامات ایرانی و اروپایی گفته اند هفتمین دور مذاکرات غیر مستقیم میان ایران و آمریکا برای احیای برجام که این هفته آغاز شده بود، امروز (جمعه) با یک نشست رسمی میان طرف‌های باقی مانده در برجام پایان می‌یابد و دیپلمات‌ها برای مشاوره به کشورهایشان باز می‌گردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایران برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۹۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار مجید کریمی به اتفاق هیئت همراه، در نوزدهمین نشست بین المللی رؤسای اینترپل کشور‌های عضو سازمان اینترپل در شهر لیون فرانسه شرکت کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ­۱۹۶ کشور دنیا در این نشست شرکت داشتند، افزود: در این نشست جرائم مختلف از جمله جرائم سازمان یافته، قاچاق مواد مخدر، قاچاق انسان و سایر جرایم خشن و نحوه برخورد با آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس پلیس بین‌الملل گفت: در حاشیه این نشست، چندین ملاقات دو جانبه و چند جانبه با مقامات ارشد پلیس کشور‌های شرکت کننده و مدیران بخش‌های تخصصی سازمان اینترپل داشتیم.

سردار کریمی افزود: در این دیدار‌های هیئت انتظامی ایران در خصوص استرداد متهمانی که تحت تعقیب هستند و اعلان قرمز آنها صادر شده است، با برخی کشور‌ها به توافقات خوبی رسیدیم.

دیگر خبرها

  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب
  • باقری: بریکس برای تحرک کشورهای عضو در چارچوب چندجانبه گرایی ابتکار عمل دارد
  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • باقری: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • باقری در نشست بریکس چه گفت؟
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • نشست معاونان وزرای خارجه و نمایندگان ویژه بریکس در مسکو با حضور علی باقری
  • آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه