Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام احمد راهداری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان اظهار داشت: تمام تلاش غرب آن است که رنگ و بوی مذاکرات را به سمت هسته‌ای جلوه دهد که این امر دقت بیش از پیش تیم دیپلماسی را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه باید توپ را در میدان دشمن قرار داد ادامه داد: باید از گذشته عبرت گرفت و اشتباهات قبل مجدد تکرار نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت زاهدان بیان کرد: تیم ایرانی باید به درستی به غرب بفهماند که بدقولی کرده و تیم غربی اطمینان کامل دهد که تمام تحریم‌ها را حذف می‌کند.

وی در ادامه به جایگاه مؤمن در دین اسلام پرداخت و اظهار داشت: مؤمن محبوب خداست و باعث خیر و برکات الهی است.

حجت الاسلام راهداری تصریح کرد: حرمت مؤمن از خانه کعبه بالاتر است و هر کس مؤمنی را مورد ظلم قرار دهد با خدا دشمنی کرده است.

وی با بیان اینکه خواندن قرآن و استفاده از رزق و روزی حلال از جمله نکاتیست که باعث افزایش ایمان و از نشانه‌های فرد مؤمن است اظهار داشت: مسؤولان باید شکرگذار خداوند باشند که عمرشان گره خورده به خدمت مؤمنان است.

امام جمعه موقت زاهدان ضمن تبریک ۱۲ آذر ماه روز قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و روز جهانی معلولان گفت: از افتخارات این کشور اینست که دارای قانونی با کمترین عیب است.

وی به ۱۶ آذر ماه روز دانشجو اشاره کرد و ضمن تبریک این روز افزود: در این روز دانشجویان، هوشیاری، بصیرت و بیداری خود در برابر جریانات منحرف و استکباری را به درستی به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام راهداری ولادت حضرت زینب (س) را نیز پیشاپیش تبریک گفت و افزود: در روزگار سخت مریضی آنچه بیش از همه به مردم آرامش می‌دهد تلاش بی‌وقفه، شبانه‌روزی و جهادی پرستاران است.

وی تصریح کرد: پرستاران با صبر، استقامت و ایثاری همه جانبه، سلامت خود را در معرض تهدید قرار می‌دهند تا جان بیماران حفظ شود.

کد خبر 5366611

منبع: مهر

کلیدواژه: نماز جمعه زاهدان سیستان و بلوچستان احمد راهداری مذاکرات هسته ای ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان زلزله خطبه های نماز جمعه عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا آلودگی هوا معلولان تبریز ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: پیدا شدن دختر ایران زمین را تبریک می‌گویم

وزیر کشور با قدردانی از تلاش پنج روزه نیروهای هلال احمر و تیم‌های امدادی محلی برای یافتن «یسنا»، پیدا شدن این دختربچه کلاله‌ای را به خانواده او و ملت ایران تبریک گفت.

به گزارش مشرق، «احمد وحیدی» در پیامی با تأکید بر اینکه پیدا شدن یسنا دل همه مردم ایران را شاد کرد، ابراز امیدواری کرد همه دختران، پسران، زنان و مردان ایران عزیزمان، همواره در امنیت و آسودگی خاطر و به دور از بلایا به سر برند.

وزیر کشور «یسنا» را «دختر ایران زمین» لقب داد و در ادامه از امدادگران و نیروهای انتظامی جهادگر و دلسوز ایران اسلامی که همواره دغدغه آسودگی مردم عزیز کشورمان را دارند، قدردانی کرد.

«یسنا» دختر بچه چهار ساله اهل کلاله از عصر روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق» کلاله استان گلستان مفقود شده بود. از همان لحظات اولیه دریافت گزارش مفقود شدن یسنا، تیم‌های متعدد امدادی و انتظامی با حضور فوری در منطقه، عملیات جست و جو را آغاز کردند و نهایتاً مدیرعامل جمعیت هلال احمر از زنده پیدا شدن این کودک ۴ ساله توسط تیم پاراگلایدرسوار با رصد مزارع از آسمان خبر داد.

دیگر خبرها

  • کناره‌گیری مارک کلاتنبرگ از شغل جنجالی در ناتینگهام فارست
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین جلوه حقوق بشر آمریکایی است
  • وزیر کشور: پیدا شدن دختر ایران زمین را تبریک می‌گویم
  • ایمان برای انسان مؤمن امنیت به ارمغان می‌آورد
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • واکنش کرملین به مذاکرات «صلح اوکراین» در سوئیس در غیاب روسیه!
  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری برای احقاق حق کارگران
  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم