Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@11:23:43 GMT

چاپ ۴۰۰ عنوان کتاب در همدان

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۹۸۲۷

چاپ ۴۰۰ عنوان کتاب در همدان

ایسنا/همدان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه در سال ۹۹ بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب در استان به چاپ رسیده است، گفت: در ۶ ماهه نخست امسال نیز ۲۵۰ عنوان چاپ کتاب داشتیم.

به گزارش ایسنا، احمدرضا حسانی، جمعه ۱۲ آذرماه در آیین گشایش موزه صنعت چاپ استان همدان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با اشاره به پیشینه تاریخی، فرهنگ و هنر همدان، بیان کرد: این دیار از گذشته زبانزد بوده و ظرفیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ موسسه قرآنی در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: ۱۹۰ رسانه در استان فعال است که در راستای توسعه استان فعالیت می‌کنند.  

احسانی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ کانون فرهنگی، هنری در سطح استان فعال هستند، تصریح کرد: حدود ۱۰۰ ناشر در استان داریم که ۵۵ مورد از آنها فعال است که با مشکلاتی مانند مشکلات کاغذ مواجه هستند بنابراین نیاز به حمایت دارند.

وی با بیان اینکه در سال ۹۹بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب و در ۶ ماهه نخست امسال ۲۵۰ عنوان چاپ کتاب داشتیم، افزود: پروژه‌های عمرانی موزه هنرهای معاصر، تالار مرکزی شهر و پردیس سینمایی پروژه‌های ملی هستند که امیدواریم سریع‌تر به سرانجام برسند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در ادامه به پروژه‌های اسلامی این حوزه اشاره کرد و گفت: پروژه فرهنگی هنری فامنین، بنای یادبود سید جمال‌الدین اسدآبادی، پروژه زنگنه ملایر و فیروزان از جمله این پروژه‌ها هستند.

احسانی در ادامه به جشنواره‌های پیش‌رو اشاره کرد و گفت: جشنواره سراسری ندای آسمانی، اولین کنگره بانوی انقلاب و جشنواره بین‌المللی تئاتر از جمله برنامه‌هایی هستند که تا پایان سال برگزار خواهند شد.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری صنعت چاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محله‌های همدان میزبان تماشاخانه سیار

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) آبگیری تالاب آق گل همدان
  • رقابت دو هزار و ۳۰۰ کاراته کار خانم در همدان
  • پیش بینی وضعیت جوی استان همدان
  • محله‌های همدان میزبان تماشاخانه سیار
  • گرامیداشت شهدای کارگر استان همدان
  • برگزاری دومین رویداد جوانی در استان همدان
  • مدیریت پسماندها و زباله های همدان
  • توسعه کتابخانه‌های سیار در دستورکاراست/ایجادزنگ کتابخوانی درمدارس
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟