Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@13:37:55 GMT

(عکس) شب‌نشینی طارمی و بیرانوند در پرتغال

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۹۹۳۷

(عکس) شب‌نشینی طارمی و بیرانوند در پرتغال

علیرضا بیرانوند و مهدی طارمی دو ستاره تیم ملی در لیسبون یکدیگر را ملاقات کردند.

به گزارش خبرورزشی، حتما در جریان اختلاف مهدی طارمی و دراگان اسکوچیچ قرار دارید. سرمربی کروات تیم ملی به دلیل انتقاد صریح طارمی از او و تفکراتش، ستاره تیمش را برای دو بازی انتخابی جام جهانی مقابل سوریه و لبنان دعوت نکرد تا کلی حواشی ریز و درشت برای تیم ملی به وجود بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین عده‌ای موافق خط خوردن طارمی بودند و کار اسکوچیچ را تایید کردند، بعضی‌ها هم حق را به طارمی دادند و معتقد بودند سرمربی تیم ملی حق نداشت، تاکتیک پذیری بازیکنان ایرانی را زیر سوال ببرد.

چند شب پیش علیرضا بیرانوند گلر تیم ملی که هم در پرسپولیس و هم در تیم ملی با طارمی همبازی بوده و رفاقت نزدیکی با ستاره ایرانی پورتو دارد، در یکی از برنامه‌های تلویزیونی حسابی از طارمی تعریف کرد و از اسکوچیچ درخواست کرد با کنار گذاشتن اختلافات، طارمی را به تیم ملی دعوت کند. علیرضا عنوان کرد تیم ملی به مهدی نیاز دارد و با توجه به کیفیت بالای طارمی حیف است او در تیم ملی نباشد.

علیرضا و مهدی که هر دو در پرتغال زندگی می‌کنند، چند شب پیش با یکدیگر قرار گذاشتند تا بعد از مدت‌ها یکدیگر را ملاقات کنند. طارمی و بیرانوند شام را در یکی از بهترین رستوران‌های پرتغال خوردند و چند ساعتی با را با هم گذراندند. در این ضیافت کاملا دوستانه، علیرضا و مهدی در مورد شرایطشان در تیم‌های باشگاهی و البته اوضاع تیم ملی در آستانه صعود به جام جهانی گفتگو کردند.

آن‌ها همچنین خاطراتشان را مرور کردند و البته به وحید امیری که رفیق نزدیک هر دو نفر بود، زنگ زدند و به صورت تصویری با هم صحبت کردند. طارمی ضمن تشکر از حمایت‌های بیرانوند از خودش، ثبت شدن نام علیرضا در گینس را هم به گلر شماره یک تیم ملی تبریک گفت. این شام دو نفره به میزبانی طارمی برگزار شد و قرار است بعد از انجام بازی‌های این هفته لیگ پرتغال، بیرانوند میزبان طارمی شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: طارمی بیرانوند تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۹۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند سال جدید را با یک بدشانسی بزرگ آغاز کرد و در بازی برابر ترکمنستان مصدومیت قدیمی او تشدید شد و بیرانوند مجبور به گچ گرفتن دست خود شد.

بیرو چهار بازی متوالی پرسپولیس در سال جدید را از دست داد و اگرچه عملکرد امیررضا رفیعی، گلر جوان پرسپولیس قابل قبول بود اما هواداران پرسپولیس امیدوار بودند علیرضا بیرانوند را در دیدار حساس برابر سپاهان در اختیار داشته باشند.

بیرانوند در این بازی گلی دریافت نکرد تا یازدهمین کلین شیت به نام او ثبت شود و بعد از حسینی و پورحمیدی با ۱۴ کلین شیت قرار بگیرد. باتوجه به شرایط پس از مصدومیت او، سربلند شدن در بازی با سپاهان برای این گلر بسیار مهم بود.

حضور بیرانوند در پنج فینال آینده پرسپولیس در چارچوب دروازه می‌تواند دلگرمی بزرگی برای سرخ‌ها در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی باشد.

دیگر خبرها

  • پورتو فریاد مهدی طارمی را قاب گرفت |‌ عکس
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • فریاد مهدی طارمی در پورتو قاب شد
  • نخستین ویدیوی علیرضا بیرانوند به عنوان مدل!
  • شعر خاص بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس + عکس
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • (عکس) شعر معنادار علیرضا بیرانوند برای زنان
  • علیرضا بیرانوند رسما وارد صنعت مدلینگ شد + فیلم
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند