Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ، جلسه‌ دبیر و مدیران سی و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با سرپرست معاونت امور هنری برگزار شد. 

در این جلسه که محمد اله یاری فومنی سرپرست دفتر موسیقی  و رییس سی و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر نیز حضور داشت، حسن ریاحی، دبیر، اردوان جعفریان، مدیر بخش بین الملل، امیرعباس ستایشگر، عضو هیت انتخاب و محسن رجب پور از اعضای شورای ارزیابی جشنواره  سی و ششم گزارشی از فعالیت ها و اقدامات برای برگزاری این دوره جشنواره ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 

محمود شالویی، سرپرست معاونت امور هنری نیز با تاکید بر اهمیت جشنواره های هنری فجر گفت: جنبه ها و مشخصه های هنری جشنواره موسیقی فجر و حضور گسترده و موثر هنرمندان و گروه های هنری در جشنواره موسیقی فجر مورد توجه است. 

وی افزود: بخش رقابتی جشنواره نیز فرصتی است تا آثار و تولیدات موسیقی با نگاه کارشناسی و تخصصی ارزیابی شود. بخش بین المللی جشنواره موسیقی فجر نیز اهمیت قابل توجهی دارد و به ارتباط با گروه های هنری دیگر کشورها کمک می کند.

سی و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ۲۴ تا ۲۹ بهمن ماه سال جاری به دبیری دکتر حسن ریاحی برگزار می شود.

برچسب‌ها جشنواره موسیقی فجر معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمود شالویی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمود شالویی جشنواره موسیقی فجر معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمود شالویی جشنواره موسیقی فجر معاونت امور هنری بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۹۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد

همشهری آنلاین: لطیفی که برای اولین بار دبیری جشنواره هنری امام رضا را هم برعهده دارد، عنوان کرده این فیلم سینمایی را می سازد و با احتمالی در جشنواره فجر امسال هم حضور داشته باشد. «عشق آباد تا عشق آباد» یک فیلمنامه اقتباسی است که حامد عنقا نوشته و قرار است محمدحسین لطیفی کارگردان آن باشد. به گفته این فیلمساز، این فیلم کار سنگینی است پیش تولیدش همزمان با شروع جشنواره هنری امام رضا (ع) آغاز می شود.
آخرین فیلم سینمایی این فیلمساز «غریب» بود که در جشنواره چهل و یکم به نمایش درآمد.این فیلم درباره شهید بروجردی بود که بابک حمیدیان نقش اول را بازی کرد.

کد خبر 848140 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها خبر مهم جشنواره فيلم فجر فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • جنبه طنزپردازی را بالا ببریم
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان