Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@11:49:05 GMT

فوتی‌های کرونایی مازندران به صفر رسید

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۰۰۲۰

فوتی‌های کرونایی مازندران به صفر رسید

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ۶۷ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند، اما هیچ موردی از فوتی کرونایی در این مدت در مازندران ثبت نشد.

بستری ۵۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا

دکتر سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:۵۴بیمار جدید مشکوکِ مبتلا به ویروس کرونا شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه بستری و ۶۶نفر هم در این مدت با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی خود (قرنطینه خانگی) مرخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: ۲۷۵بیمار مبتلا به کووید۱۹ هم اکنون، در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری بوده و از این تعداد ۵۰بیمار با وضعیت وخیم تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه، با دستگاه‌های تنفسی ادامه حیات می‌دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه شبانه روز گذشته گزارشی مبنی بر فوت کرونایی در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه به ثبت نرسیده است، بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست تاکید کرد.

بستری ۱۳بیمار کرونایی جدید

دکتر عمادی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل هم گفت: با بستری ۱۳بیمار مشکوک مبتلا به کروناویروس در چهار مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه، شمار بستری شدگان کرونایی به ۷۷بیمار رسید.

او به ترخیص ۱۹بیمار مبتلا به ویروس کرونا با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۱۹همشهری بابلی مبتلا به کووید۱۹، با کمک دستگاه‌های تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه به زنگی ادامه می‌دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: در این مدت هیچ فوتی بر اثر کرونا در مراکز درمانی این شهرستان گزارش نشده است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی مازندران ویروس کرونا کووید 19 علوم پزشکی مازندران دانشگاه علوم پزشکی مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، گفت: درمان رایگان کودکان زیر هفت سال از ابتدای سال به صورت آزمایشی در خراسان شمالی آغاز و از امروز رسمی شد. - اخبار استانها -

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: از امروز به صروت رسمی بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این موضوع یک خبر خوب از حوزه وزارت بهداشت و درمان و دولت سیزدهم است٬ افزود: چنانچه کودکان به بیمارستان مراجعه کردند، از بدو پذیرش بستری تا انجام اقدامات تشخیصی و جراحی خدمات درمانی را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه ابتدای امسال نوید ارائه گسترده و عادلانه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزش پزشکی را اعلام کرده بودیم، گفت: کلنگ زنی و شروع ساخت بیمارستان مادر و کودک به عنوان بزرگ ترین پروژه درمانی استان و آغار درمان رایگان کودکان زیر 7 سال در دانشگاه در این راستا محقق شد.

شاهین‌فر تصریح کرد: اجرای طرح رایگان درمان کودکان زیر 7 سال، در استان خراسان شمالی از ابتدای سال به شکل آزمایشی آغاز شده  بود اما امروز به صورت رسمی و سراسری این اقدام اجرایی می شود.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان