Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی ایران گفت: فدراسیون روسیه در نامه‌ای به رئیس گمرک داغستان تأکید کرده است واردات فلفل از ایران به دلیل آنچه نقض مکرر استانداردهای بهداشتی عنوان شده است، انجام نشود.

 سیدرضا نورانی به فارس گفت: ‌فدراسیون روسیه نامه ای به رئیس گمرک داغستان نوشته و تأکید کرده است واردات فلفل‌ از ایران به دلیل آنچه نقض مکرر استانداردهای بهداشتی عنوان شده است، انجام نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی ایران تصریح کرد: روسیه فلفل وارداتی از ایران را با ادعای‌ نداشتن گواهینامه باقیمانده سموم کشاورزی، مرجوع کرده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا ممنوعیت واردات تنها برای فلفل است یا سایر محصولات کشاورزی یا غذایی را هم در بر می گیرد؟ گفت: در این نامه که به زبان روسی نوشته شده و به فارسی ترجمه شده است، چندان غرض‌ گویا نیست اما در بخشی از نامه به فلفل اشاره شده است و در بخشی دیگر از نامه ظاهرا عنوان محصولات کشاورزی آمده است.

مشرق در این رابطه نوشت: با اقدام اخیر روسیه، صدها گلخانه‌دار در ایران بیچاره شده‌اند. به عنوان مثال، بسیاری از گلخانه‌داران کشور که طی ماه‌های اخیر با توجه به تقاضای بازار روسیه و سفارش تجار روسی، اقدام به تولید فلفل دلمه‌ای کردند.

طبق توافق، قرار بود این محصولات طی ماه جاری به روسیه صادر شود اما به ناگاه با تصمیم گمرک روسیه، واردات محصولات کشاورزی ایران ممنوع شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: سال گذشته و با تلاش اداره تصفیه امور و ورشکستگی، سه شرکت استان از ورشکستگی نجات یافت و به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علی دهقانی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها، انجام بهتر امور پرونده شرکت‌هایی است که با این مسئله روبرو هستند.

وی افزود: در همین راستا سال گذشته اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها در استان تشکیل و پس از رسیدگی به پرونده‌های واصله، سه شرکت ورشکسته در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و دزفول که تولید آن‌ها متوقف شده بود و هزینه‌های زیادی صرف نگهداری تأسیسات آن‌ها می‌شد، با قرارداد اجاره به تولیدکنندگان سپرده و به چرخه تولید در آمدند که با این اقدام، زمینه اشتغال ۸۹ نفر فراهم شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: در این مدت از ۴۵ پرونده وارده، تعداد ۱۴ فقره مختومه شد و سایر پرونده‌ها نیز در دست رسیدگی است. همچنین چهار فقره مزایده نیز برگزار شده است.

کد خبر 748372

دیگر خبرها

  • ویپ های ۲ میلیون تومانی در کشور/ چرا سیگارهای الکترونیک در ایران ممنوع نمی شود؟!
  • صادرات محصولات کشاورزی ایران از مرز ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار فراتر رفت
  • راه‌اندازی ۱۹۷۵ گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶.۲ میلیارد دلار گذشت
  • رزهای تولیدی خراسان جنوبی ۳۷.۵ میلیارد تومان ارزآوری داشت
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • لهستان عبور خودروهای نظامی اوکراین از خاک خود را ممنوع کرد
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی
  • دیدار وزرای دفاع ایران و روسیه در آستانه
  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب