Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و توجه بیشتر به شناخت بیشتر بندگان شایسته خداوند، با بیان اینکه از جمله ویژگی‌های عبادالرحمن عبادت شبانه و تواضع است، اظهار کرد: پایبندی و رعایت قانون یکی از جلوه‌های تقواست و قانون وسیله داوری و تعیین کننده حدود است و اگر در جامعه‌ای مراعات شود هیچ گاه مشکلی بوجود نخواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: طبق فتوای علمای دین، مخالفت با قانون حرام است و مسوولیت نسبت به رعایت قانون در اولویت هستند و برای راهگشایی و حل مشکلات مردم از قوانین استفاده کنند و برای مردم توسط قانون بن بست ایجاد نکنند.

خطیب نماز جمعه شهرقدس با اشاره به روز معلولین افزود: معلولین از مسوولین و مردم انتظار توجه نسبت به آنها و توانمندی‌های آنها را دارند و لازم است حق معلولین در جامعه رعایت شود و اداره بهزیستی شهرقدس خدمات خاص به بهزیستی ارائه نمی‌دهد و باید بهتر زیستن توسط این نهاد انجام شود و دولت و مجلس باید در استخدام ۳ درصدی معلولین اقدام کنند و این مطالبه از تریبون نماز جمعه اعلام می‌شود.

وی با اشاره به همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس و نقش آفرینی دانشجویان در برگزاری نماز جمعه بیان کرد: دانشجوی امروز آگاه، مطالبه گر، عدالتخواه و با بصیرت است و اجازه نمی‌دهد انحرافات وارد دانشگاه شود و از مسیر آرمان‌گرایی و حقیقی منحرف شود.

حجت‌الاسلام جوکار گفت: مصلی نمازجمعه به عنوان قلب فرهنگی شهر، مرکز فعالیت نوجوانان، جوانان و کودکان شده و فعالیت‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و کارگاهی، خدمات محرومیت زدایی و بهداشتی و درمانی انجام می‌شود و در طول هفته جریان فرهنگی را به تکاپو در آورده است.

وی در خصوص مکتب انقلاب اسلامی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مردمی سازی تبلیغات با محوریت مساجد و تشکل‌های مردمی و با به کار گیری خلاقیت و ابتکارات از نظرات جوانان استفاده کند.

امام جمعه شهرقدس گفت: در راهبری دولت اسلامی در سال جدید باید از فرصت ایجاد شده جبهه انقلابی اسلامی جهت تبیین مکتب انقلاب اسلامی بیشتر استفاده کرد و در جهاد تبیین باید همه حوزویان و دانشگاهیان نقش آفرینی داشته باشند تا فاصله میان کارگزاران نظام با مردم و جبه انقلاب اسلامی کمتر شود و این اقدام با استفاده از نقشه راه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان قدس در روزهای آینده شاهد اقدامات اثر گذار و انقلابی خواهد بود و ضمن قدردانی از سرپرست فرمانداری قدس نسبت به جلوگیری از نصب بنرهای تبریک، گفت: امروز نیازمند تشکیل جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی هستیم و مسوولان به‌جای نصب بنرهای شخصی، شهر را مزین به بنرهای شهدا و تعظیم شعائر الهی کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۷۵

منبع: فارس

کلیدواژه: حجت الاسلام جوکار امام جمعه شهرقدس شهرقدس انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، نماز عبادی - سیاسی جمعه این هفته تهران ۱۴ اردیبهشت ماه به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسین ابوترابی‌فرد و در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

طبق روال ساعت ۱۰:۳۰ صبح درب‌های دانشگاه به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه‌ها از ساعت ۱۱ آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند