Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، برخلاف اظهارات «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات وین بین کشورهای گروه ۱+۴ و ایران، «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم اما امروز (جمعه) موضعی متفاوت اتخاذ کرد.

گانتز طی پستی در صفحه فیسبوک خود نوشت: «من مطمئن هستم که ایالات متحده به وعده خود مبنی بر عدم دستیابی ایران به سلاح اتمی متعهد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یک منفعت جهانی، منطقه‌ای و برای اسرائیل است».

وی سپس درباره روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز گفت: «ایالات متحده و اسرائیل ارزش‌های مشترکی دارند. درخصوص منافع نیز همینطور بوده و خواهد بود».

وزیر جنگ رژیم کودک‌کش اسرائیل در ادامه افزود: «بر خلاف انواع گزارش‌ها [از اختلافات تل‌آویو با واشنگتن] تاکید می‌کنم که اسرائیل  متحد استراتژیکی مهمتر از آمریکا ندارد و روابط ما با آمریکایی‌ها همچنان تقویت می‌شود».

گانتز همچنین اظهار داشت که همکاری‌های نظامی، اطلاعاتی و امنیتی بین تل‌آویو و واشنگتن نیز عمیق‌تر خواهد شد.

پیش از این اما بنت در تماس تلفنی با «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا ضمن متهم کردن ایران به تلاش برای باج‌گیری هسته‌ای، خواستار توقف مذاکرات غیرمستقیم واشنگتن با تهران شد. 

نمایندگان ایران و کشورهای گروه ۱+۴ عصر دوشنبه با حضور در هتل «کوبورگ» محل مذاکرات برجامی و رفع تحریم‌ها در وین، دور جدیدی از گفت‌وگوهای کمیسیون مشترک برجام را برگزار کردند که هم‌اکنون (جمعه) نشست اختتامیه آن در حال برگزاری است.

کد خبر 640895 برچسب‌ها ایران و اسرائیل هسته‌ای - برجام هسته‌ای - آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هسته‌ای - مذاکرات آمریکا و اسرائیل هسته‌ای - بمب

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و اسرائیل هسته ای برجام هسته ای آژانس بین المللی انرژی اتمی هسته ای مذاکرات آمریکا و اسرائیل هسته ای بمب هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم

وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که واشنگتن همکاری نزدیکی با آژانس بین‌المللی برای ایجاد شفافیت بیشتر در رابطه با فعالیت‌های هسته‌ای ایران دارد.

به گزارش ایسنا، مالوری استوارت، دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور کنترل تسلیحاتی در این باره گفت: ما همکاری نزدیکی با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در چارچوب افزایش شفافیت داشته و به همکاری بیشتر با این سازمان برای تضمین عدم وجود تخطی در توانایی‌های هسته‌ای داریم.


استوارت تاکید کرد که وزارت خارجه آمریکا از تمامی تلاش‌های آژانس اتمی در راستای شفاف‌سازی در رابطه با سوتفاهم‌ها و بی‌اعتمادی‌های پیش آمده در نتیجه عدم وجود شفافیت لازم در ایران حمایت می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روسیه: هر سلاح اتمی‌ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می کنیم
  • نگرانی وزیر خارجه ایران از سرکوب دانشجویان آمریکایی/ امیرعبداللهیان: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسراییل است
  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران
  • آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم
  • ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟! | اسرائیل تنها در صورتی از سلاح اتمی استفاده می‌کند که ....
  • تلاش آمریکا برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای
  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو
  • آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم
  • توضیحات کریمی قدوسی درباره توئیت جنجالی خود برای ساخت بمب اتمی در طول یک هفته
  • گروسی: اهداف برنامه هسته‌ای ایران ابهام دارد