Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@15:15:17 GMT

نشست کاظمی‌پور با زهرا نعمتی و ساره جوانمردی

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۰۴۷۵

نشست کاظمی‌پور با زهرا نعمتی و ساره جوانمردی

سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در نشست‌های جداگانه با ساره جوانمردی و زهرا نعمتی در خصوص مسائل مختلف مرتبط با ورزش جانبازان و معلولان گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، ساره جوانمردی، ملی‌پوش تیراندازی ایران و زهرا نعمتی، ملی‌پوش تیراندازی با کمان کشورمان با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر مریم کاظمی‌پور، سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان این وزارتخانه در خصوص مسائل مرتبط با ورزش جانبازان و معلولان به گفت‌وگو پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمی‌پور پیرامون این جلسه گفت: این دیدارها در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیداری که با قهرمانان و مدال آوران داشتند ‌و به منظور توجه و تمرکز بر مسائل مرتبط با آن‌ها برنامه‌ریزی شده است.

او تصریح کرد: زهرا نعمتی و ساره جوانمردی دو ورزشکار پرافتخار کشورمان هستند که در سه دوره پیاپی بازی‌های پارالمپیک، افتخارات قابل توجهی را به ارمغان آوردند و به عنوان ورزشکاران شاخص در جهان مطرح هستند و در رویدادهای معتبر جهانی و آسیایی نیز بارها برای موفقیت ورزش کشورمان نقش آفرینی کردند که توانمندی‌های فنی و تخصصی هم‌چنین نیروی عزم و اراده جدی آن‌ها قابل ستایش است و می‌توانند به عنوان الگو مد نظر جوانان قرار داشته باشند.

سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: در نشست‌های جداگانه پای صحبت های این قهرمانان نشستم و برنامه‌های آینده آن‌ها را دریافت کردم. شکی نیست که وزارت ورزش و جوانان از قهرمانان خود با محوریت فدراسیون‌ها حمایت و پشتیبانی خواهد کرد و در این بین زهرا نعمتی و ساره جوانمردی هم با توجه به اهمیت مسابقاتی که پیش‌رو خواهند داشت، همچنان مورد توجه و حمایت خواهند بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پوركاظمي وزارت ورزش و جوانان ساره جوانمردی زهرا نعمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما متن پیام مریم کاظمی پور به شرح زیر است:   دیگر بار دختری از خطه دلیرپرور این سرزمین با تلاش و همت خود بنام مردم ایران اسلامی تاریخ‌سازی کرد. نازنین فاطمه عیدیان، با کسب مدال طلای دو و میدانی، نخستین بار در ماده ۴۰۰متر با مانع در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا با کسب مدال و ثبت رکوردی جدید نام خود را برجریده ورزش قاره کهن ثبت کرد تا آغازی برای افتخارآفرینی‌های آتی بانوان این سرزمین در رشته دوومیدانی در رویداد‌های بزرگ‌تر و مهم‌تر از جمله المپیک آسیایی و جهانی باشد. اینجانب فتح قله رقابت‌های دوومیدانی جوانان آسیا و کسب مدال تاریخی طلا و رکوردی تازه در این ماده را به جامعه ورزش کشور تبریک عرض می‌کنم و از درگاه پروردگار متعال موفقیت روزافزون را برای نازنین فاطمه عیدیان، شیر زن دوومیدانی کار کشورمان خواستارم.

دیگر خبرها

  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران
  • ۱۷ شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • پهلوان بودن واژه ایست بینهایت