Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، امید آقابابایی مدیر طرح سیستم بازیابی گاز LPG شرکت پالایش نفت اصفهان گفت: طرح جامع شرکت پالایش نفت اصفهان با رویکرد زیست‌محیطی و ارتقاء کیفیت محصولات مطابق با استاندارد‌های یورو۵، بهبود فرآیند‌های عملیاتی در واحد‌های موجود و افزایش ضریب ایمنی واحد‌ها و تبدیل محصولات سنگین و کم‌ارزش (ته‌مانده برج‌های تقطیر) به محصولات سبک و باارزش بسیار بالا اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امید آقابابایی گفت: طرح‌های حفظ ظرفیت نیز با هدف ارتقاء سطح ایمنی واحد‌ها و رفع مشکلات و تنگنا‌های عملیاتی واحد‌های تولیدی، ایجاد زیرساخت‌های لازم و بهینه‌سازی واحد‌ها عملیاتی برای حفظ تداوم تولید، احداث تأسیسات برای امکان توسعه فروش در حال اجراست.

وی با بیان اینکه یکی از این طرح‌ها در قالب حفظ ظرفیت طراحی خرید و نصب سیستم بازیابی گاز LPG از گاز‌های خروجی است، هدف از اجرای این طرح را بازیابی گاز LPG و گاز هیدروژن از گاز‌های خروجی واحد ایزومریزاسیون اعلام کرد.

مدیر پروژه سیستم بازیابی گاز LPG شرکت پالایش نفت اصفهان گفت: این طرح با ۳۲۹ میلیارد ریال اعتبار اجرا می‌شود و بهمن امسال به پایان میرسد.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پالایشگاه نفت گاز ال پی جی بازیابی گاز LPG واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ خروجی پر از گودال کمربندی غربی کرمانشاه خسروی

تین نیوز

فیلم پیوست مربوط به خروجی بزرگراه کمربندی غربی کرمانشاه خسروی است.

به گزارش تین نیوز، در این خروجی مشاهده می شود که گودال های زیادی در مسیر وجود دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • محورگرگان - علی آباد پرترددترین جاده گلستان
  • راهنمای جامع جلوگیری از تعلیق اکانت واتس اپ و بازیابی آن
  • احداث کارخانه بازیابی آب گهر زمين ٨٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ◄ خروجی پر از گودال کمربندی غربی کرمانشاه خسروی
  • صدور مجوز بهره‌برداری از نخستین واحد پرورش جلبک اسپیرولینا در شیراز
  • ثبت ۱۰۷۶ اشتغال در سامانه اشتغال در حوزه صنایع دستی
  • قرارگاه عملیاتی ستاد سفرهای نوروزی ۱۴۰۳در زنجان راه‌اندازی شد
  • صادرات بلور ایرانی
  • تولید بیش از ۱۵۰ میلیون گلدان گل‌های زینتی، آپارتمانی و نشائی در اصفهان
  • تولید بیش از ۱۵۰ میلیون گل‌های زینتی، آپارتمانی و نشائی در اصفهان