Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@04:18:29 GMT

جشنواره صنعت چاپ استان همدان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۰۷۰۲

جشنواره صنعت چاپ استان همدان برگزار شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، موزه صنعت چاپ استان همدان روز جمعه در مراسمی با حضور «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار، نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینا همدان گشایش یافت.

انتهای پیام/د.ا

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صنعت چاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کارگروه مدولباس درباره پوشش نامناسب در جشنواره صنعت مد

به گزارش خبرگزاری مهر، کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در خصوص پوشش نامناسب برخی از مؤسسات در جشنواره بین‌المللی صنعت مد، لباس و زیبایی کشورهای اسلامی اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

در اطلاعیه کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با عنوان «عدم وجاهت قانونی یک برنامه» آمده است؛

«باسمه تعالی

نظر به پرسش عده کثیری از فعالان مد و لباس کشور نسبت به برنامه‌ای موسوم به جشنواره بین‌المللی صنعت مد، لباس و زیبایی کشورهای اسلامی که توسط شرکت مکاپ (مهر کارآفرینان پگاه پایا) با پوشش و همکاری برخی از مؤسسات و انجمن‌های نامرتبط برگزار می‌شود، کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور به عنوان مرجع رسمی تأیید جشنواره و رویدادهای مد و لباس و نیز حافظ حقوق فعالان مد و لباس ایران کهن اعلام می‌دارد؛ به دلیل تخلفات محرز و متعدد شرکت مذکور، نامعتبر بودن رویداد توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت امورخارجه و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت رسمی به استحضار مسئولین ذی‌ربط، علاقمندان و طراحان گرانقدر رسیده است.

کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور علیرغم گفتگو با برگزار کننده آن و ابلاغ تخلفات و تبیین اقدامات نادرست و دور از شأن کنشگران و علاقمندان و بیشتر متناسب با سوداگران این عرصه، جهت پیشگیری از سو استفاده‌های مالی، بار دیگر به عدم جواز و فاصله بسیار رویداد با معیارهای ملی و بین‌المللی تاکید می‌کند و با اخطار روشن تصریح می‌کند که از این پس هر گونه عواقب ناشی از برگزاری این رویداد فاقد مجوز، بر عهده شرکت کنندگان بوده و هرگونه مدرک صادره از سوی آن رویداد با نام مؤسسات و اتحادیه‌های بین‌المللی نامعتبر است.»

کد خبر 6056071 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • توزیع ۴ هزار اصله نهال توت اصلاح شده در استان همدان
  • توزیع بیش از چهار هزار اصله نهال توت اصلاح شده در همدان
  • توزیع بیش از ۴۰۰۰ اصله نهال توت در همدان
  • جشنواره «بنی‌آدم» ۵ فروردین‌ماه در شیراز برگزار می‌شود
  • جشنواره بنی‌آدم ۵ فرودین ماه در شیراز برگزار می‌شود
  • جشنواره قرآن و عترت «باران وحی» در شیراز پایان یافت
  • جشن سالیانه باشگاه مشتریان مدیران خودرو برگزار شد
  • برگزاری دومین جشنواره «ایده تا محصول صنعت ارتباطات»
  • واکنش کارگروه مدولباس درباره پوشش نامناسب در جشنواره صنعت مد
  • اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای گمبرون شهر برگزار شد