Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکسون پیروز شد.

در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال بانوان اکسون تهران با اختلاف ۷۰ امتیاز مقابل ستاد گاز تهران پیروز شد.

به گزارش طرفداری، تیم اکسون با امتیاز سه رقمی و با نتیجه 102 بر 32 مقابل ستاد گاز تهران پیروز شد. در دیگر بازی این هفته پالایش نفت آبادان مقابل پاز تهران قرار گرفت و با نتیجه 71 بر 50 به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! پشت پرده اجاره میلیاردی آزادی | تبلیغات محیطی؛ نصف مال من، نصف مال خودم! (آیتم ویژه طرفداری) تحریم نشست خبری پرسپولیس پیش از دربی خوان لاپورتا: برای من دمبله بهتر از ام باپه است 801 گل کریستیانو رونالدو به تفکیک تیم ها

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران، شیراز و کردستان بخت‌های سقوط به لیگ یک!

به گزارش ''ورزش سه''، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان دیشب با انجام چهار مسابقه پیگیری شد که این چهار دیدار، در سرنوشت تیم‌های سقوط کننده تاثیر بسزایی داشت. در مهمترین مسابقات این هفته که داربی زنان تهرانی بود، پیکان موفق شد در ادامه روند خوب خودش به چهارمین پیروزی پیاپی خود برسد. شهرداری سیرجان هم به دهمین پیروزی فصل خودش رسید. البرزی ها هم با برتری مقابل حریف، ماندن خود در لیگ برتر را قطعی کردند.

آوا تهران ۱ – ۳ پیکان تهران؛ داربی تهران برای خودروسازان

داربی تهران در فوتبال زنان درحالی از ساعت ۱۹ دیروز آغاز شد که در دیدار رفت، پیکان موفق شده بود با نتیجه ۲ بر یک در برابر حریف خود به برتری برسد. دو تیم درحالی به مصاف هم رفتند که آوا با ۶ امتیاز به قعر جدول چسبیده بود و برای جدا شدن از قعر جدول، نیاز مبرمی به پیروزی در این مسابقه داشت اما این پیکان بود که موفق شد در ادامه روند خوب خودش با نتیجه ۳ بر یک از سد همشهری خودش بگذرد. خودروسازان در نیم فصل دوم تا به اینجای کار و با گذشت ۷ هفته، موفق به کسب سه پیروزی شدند و هم‌اکنون با ۲۰ امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارند. از سوی مقابل اما شاگردان شادی رضایی در طول شانزده هفته فقط شش امتیاز کسب کردند و هم اکنون قعرنشین جدول رده بندی لیگ زنان هستند.

شهرداری سیرجان ۴ – ۰ کانی کردستان؛ ایراندوست به دنبال سکو

در دیگر دیدار روز نخست هفته شانزدهم لیگ برتر زنان، شهرداری سیرجان و وکانی کردستان در استادیوم امام علی شهر سیرجان به مصاف هم رفتند. شاگردان مریم ایراندوست در تیم شهرداری سیرجان که ریدن به عنوان قهرمانی را تقریبا از دست رفته می‌بینند؛ برای رسیدن حداقل به جایگاه سوم لی برتر زنان، کماکان حریفان را یکی پس از دیگری از پیش برمی‌دارند. آن ها هم اکنون با ۳۴ امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی قرار دارند. کانی هم به لطف شکست قعرنشینان در این هفته، کماکان با ۹ امتیاز در رتبه هشتم جدول باقی ماند.

ایساتیس‌کران فارس ۱ – ۴ نماینده البرز؛ البرزی‌ها در لیگ ماندنی شدند

مهم‌ترین نبرد روز نخست هفته شاندهم اما تقابل تیم های هفتم و نهم جدول رده بندی بود. ایساتیس کران قبل از این بازی ۸ امتیازی بود و نماینده البرز هم موفق به کسب ۱۱ امتیاز طی ۱۵ مسابقه شده بود. دو تیم برای فرار از موقعیت سقوط نیاز به کسب پیروزی در این مسابقه داشتند و در نهایت این البرزی‌ها بودند که با کسب چهارمین پیروزی فصل خود، ۱۴ امتیازی شده و ماندن خود در لیگ برتر زنان برای فصل بعد قطعی کرد.

در دیگر دیدار دیروز هم شاگردان نیلوفر اردلان و بیان محمودی در تیم‌های سپاهان و پالایش گاز ایلام به مصاف هم رفتند که در نهایت این طلایی پوشان اصفهانی بودند که با نتیجه ۲ بر یک از سد ایلامی‌ها گذشتند.

دیگر خبرها

  • پیروزی خاتون بم مقابل ملوان
  • تهران، شیراز و کردستان بخت‌های سقوط به لیگ یک!
  • (عکس) جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست‌ویکم
  • هفته بیست و چهارم لیگ آزادگان؛ خیبر به صدر صعود کرد
  • بسکتبال NBA | خط و نشان وریرز برای لیکرز با طعم پلی این
  •  برنامه و ساعت بازی‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال
  • پیکان به دنبال سومین غول‌کشی مقابل پرسپولیس/ تقابل شجاعی و نکونام در قامت مربی
  • اعلام داوران هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان
  • صدرنشین لیگ‌برتر در پایان سال استقلال خواهد بود؟
  • جمشیدی بهترین بازیکن هفته پایانی لیگ بسکتبال