Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس بعد از دو برد پشت سر هم مقابل صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان، در حالی خودش را برای دیدار حساس مقابل استقلال آماده می‌کند که برای این بازی سیدجلال حسینی و احسان پهلوان را به دلیل مصدمیت در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش خبر ورزشی، به غیر از این نفرات در تمرین پنجشنبه سرخ پوشان، کمال کامیابی نیا هافبک تاثیرگذار این تیم دچار مصدومیت شد و تمرین را نیمه کاره رها کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که شوک بزرگی به کادرفنی پرسپولیس وارد کرد و پرسپولیسی‌ها نگران شرایط این بازیکن برای دربی شدند.

کمال در دو بازی گذشته پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشت و یکی از بازیکنان موثر این تیم بود و یحیی هم حساب ویژه‌ای روی او باز کرده است.

حالا از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده که کمال در آخرین تمرین قبل از بازی با استقلال بدون مشکل در تمرینات گروهی شرکت کرد و مشکلی برای همراهی تیمش در دربی نخواهد داشت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کامیابی نیا استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دربی» سرد و بی روح و بدون بار فنی بود/ سرخپوشان بهتر بودند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر شامگاه چهارشنبه ۲۳ اسفند رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی همانند دیدار رفت دو تیم در فصل بیست و سوم با نتیجه تساوی به پایان رسید تا فاصله دو تیم در صدر جدول در عدد ۳ باقی بماند.

محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با عملکرد دو تیم در دربی ۱۰۳ اظهار داشت: هیچ بار فنی را در این بازی شاهد نبودیم و همه کارشناسان هم به این موضوع اشاره داشته‌اند، یک بازی سرد و بی روح را شاهد بودیم با این حال بازیکنان پرسپولیس به مراتب عملکرد بهتری را نسبت به همتایان استقلالی خود به نمایش گذاشتند.

او ادامه داد: پرسپولیسی‌ها در این دیدار رو به جلو بازی کردند و توپ را به خوبی بین هم به گردش در آوردند اما در مجموع بازی خوبی را هواداران تماشا نکردند. نوع بازی که بازیکنان دو تیم از خود نشان دادند در حد نام استقلال و پرسپولیس نبود.

کلهر درباره دیدار با پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر (یکشنبه ۲۷ اسفند) گفت: به نظرم پرسپولیس برابر پیکان کار راحتی خواهد داشت و می‌تواند این تیم را شکست دهد، پرسپولیس در دیدارهای باقی مانده و برای رسیدن به صدر جدول نیاز به پیروزی دارد و از آنجایی که سپاهان هم توانست بازی خود را با برد پشت سر بگذارد، اگر پرسپولیس برابر پیکان به ۳ امتیاز نرسد کار این تیم سخت خواهد شد.

کارشناس فوتبال افزود: پرسپولیس تیمی است که بیشتر حملات آن از میانه‌های زمین انجام خواهد شد و در این بین نقش سروش رفیعی پررنگ‌تر از سایر بازیکنان است، پرسپولیس در نیم فصل دوم شاهد کمبود بازیکن نیست و نفراتی که حضور دارند، می‌توانند نبود این بازی را در دیدار برابر پیکان جبران کنند.

او خاطر نشان کرد: بازیکنان پرسپولیس باید یک مقدار پرقدرت‌تر و جسورانه تر در زمین حاضر شوند و رو به جلوتر بازی کنند. اگر دربی را کنار بگذاریم پرسپولیس در دیدارهای گذشته خود عملکرد خوبی داشت و امیدوارم این روند در بازی‌های باقی مانده این تیم ادامه دار باشد. بازیکنان باید زمانی که تیم فاز هجومی دارد در حمله پُر تعداد ظاهر شوند و بدون ترس برابر تیم حریف به میدان بروند.

کلهر در پایان تصریح کرد: با حضور وحید امیری این بازیکن می‌تواند کمک بیشتری به پرسپولیس کند و اوسمار ویه‌را (سرمربی پرسپولیس) می‌تواند از این بازیکن به جای سروش رفیعی در بازی با پیکان استفاده کند و اطمینان دارم که امیری می‌تواند در این بازی مثمر ثمر واقع شود.

کد خبر 6055343

دیگر خبرها

  • اسدی: پرسپولیس باید لیاقتش را به اثبات برساند
  • کدام بازیکن دربی دو شماره داشت!
  • پرسپولیس برای بردن دربی نوراللهی کم داشت
  • بازیکن خارجی پرسپولیس به پیکان رسید
  • شانس بزرگی که قرمزها قبل از دربی آوردند!
  • دربی سرکاری!
  • حرف‌های عجیب اوسمار در اولین تمرین بعد از دربی
  • دربی تمام شد، اما جنگ پرسپولیس و استقلال تمام نشده است
  • جای این بازیکن پرسپولیس خالی است!
  • «دربی» سرد و بی روح و بدون بار فنی بود/ سرخپوشان بهتر بودند