Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، انریکه مورا معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بعد از نشست مشترک کمیسیون مشترک برجام،اعلام کرد که هیئت‌های مذاکره کننده روزهای چهارشنبه یا پنجشنبه هفته آتی برای ادامه مذاکرات به وین باز خواهند گشت.

وی در این باره افزود: رایزنی‌های ادامه خواهد داشت و همه طرف‌ها به بررسی تمامی پیشنهادها خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مورا همچنین گفت که رایزنی‌های مثمر ثمری را با هیئت مذاکره کننده جدید ایران آغاز کردیم.

امروز جمعه، آخرین روز از دور هفتم مذاکرات وین بود و انتظار می رود که هیئت های مذاکره کننده برای بررسی پیش نویس های ارائه شده از سوی ایران، به پایتخت های خود برگردند.

هیئت ایرانی، دو سند را به طرفین مقابل ارائه داده که اولی مربوط به برچیدن تحریم‌ها و سند دوم مرتبط با موضوعات هسته‌ای است. سند سومی هم وجود دارد که هنوز ارائه نشده و در آن نحوه اطمینان از برچیده شدن تحریم‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کد خبر 5366709 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه اروپا انریکه مورا ایران مذاکرات وین ایالات متحده امریکا مذاکرات وین عراق ایران روسیه رژیم صهیونیستی فلسطین عربستان سعودی لبنان اوکراین افغانستان سرگئی لاوروف آنتونی بلینکن ناتو مذاکره کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا درکشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ نواب رئیس هیئت‌های شنای استان‌های کشور در نخستین جلسه هیئت‌های شنای استان‌های کشور گفت: طرح‌های پیش رو برای گسترش شنای بانوان بررسی شد.
ورنوس نائب رئیس فدراسیون شنا از مهم‌ترین عناوین این جلسه را بررسی اجرای طرح بانو توانا در کشور دانست وگفت: این طرح با هدف ورود و فعالیت بانوان بالای ۳۵ سال در رشته‌های آبی و شنا برای حفظ بیشتر سلامتی این قشر به زودی در سراسر کشور و با کمک مدارس شنا اجرا می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی افزود:در اجرای این طرح هیئت شنای استان اصفهان از پیشتازان است و با توجه به موفقیت سه مدرسه شنای استان اصفهان در کشور عمکرد این هیئت الگویی برای هیئت‌های دیگر در این جلسه معرفی شد.
در پایان این جلسه از تلاش‌های نواب رئیس هیئت‌های شنای استان‌های کشور تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا درکشور
  • رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین
  • رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین
  • هیئت حماس به قاهره می‌رود
  • مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / نخستین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین