Web Analytics Made Easy - Statcounter

هماهنگ کننده اروپا در مذاکرات وین گفت: مذاکرات برای همیشه ادامه نخواهد داشت و نیاز فوری به دستیابی به نتیجه داریم.

خبرگزاری میزان -در نشست مذاکرات وین که با شرکت هیأت‌های ایران، گروه ۱+۴ (روسیه، چین، فرانسه، انگلیس و آلمان) و اتحادیه اروپا برگزار شد، شرکت‌کنندگان به بررسی نتایج به دست‌آمده و پیشرفت‌های صورت‌گرفته در این دور از گفتگو‌ها با توجه به متون ارائه‌شده از سوی جمهوری اسلامی ایران پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به درخواست برخی از هیأت‌ها جهت بازگشت به پایتخت‌هایشان جهت مشورت و دریافت دستورالعمل‌های تازه، در این نشست مقرر شد تا در گفتگو‌ها وقفه‌ای ایجاد شده و گفتگو‌ها هفته آینده بعد از بازگشت هیأت‌ها از پایتخت‌هایشان، از سر گرفته شود.

انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا درباره نتیجه مذاکرات و ترتیبات اجرای ادامه گفت‌وگوها، توضیحاتی ارائه کرد و درباره آن گفت: گفتگوها از هفته آینده و در چارچوب دور هفتم ازسرگرفته خواهند شد. مذاکرات برای همیشه ادامه نخواهد داشت و نیاز فوری به دستیابی به نتیجه داریم.

ایران چهارشنبه شب متن پیشنهادی خود را در قالب دو موضوع لغو تحریم‌های ظالمانه و مسائل هسته‌ای به طرف‌های مقابل ارائه کرد. علی باقری در گفتگو با خبرنگاران ابراز امیدواری کرد که طرف‌های مقابل بتوانند در کوتاه‌ترین زمان به یک جمع‌بندی برای ورود به گفتگو‌های جدی با جمهوری اسلامی ایران در مورد دو سندی که ارائه شده برسند.

با این حال اروپایی‌ها خواستار بازگشت به پایتخت‌ها برای بررسی متون پیشنهادی ایران هستند. جمهوری اسلامی ایران تاکید دارد که اگرغرب حسن نیت نشان دهد، توافق خوب در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: گفتگو‌ها در وین هفته آینده از سر گرفته خواهد شد

انتهای پیام/

برچسب ها: انریکه مورا مذاکرات وین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انریکه مورا مذاکرات وین گفتگو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

به گزارش صدای ایران،معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعا‌های رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز برای تولید سلاح اتمی، چند هفته فاصله دارد، گفت که برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم.


دیگر خبرها

  • منظور: با وجود تحریم‌ها آمادگی تامین انرژی پایدار منطقه و اروپا را داریم
  • ایروانی: تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • ایروانی:تن‌ها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • ایروانی: شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف فوری جنگ کند
  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • خدمات ترجمه فوری در دارالترجمه رسمی