Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  مسئول اداره تعاون روستایی شهرستان آرادان گفت: این میزان جو به صورت توافقی، نقدی و امانی ذخیره‌سازی شده بود و برای تولید خوراک دام در اختیار شرکت تعاونی کشاورزی گاوداران شهرستان‌های گرمسار و آرادان قرار گرفت.

خالقی افزود: از این میزان جو بیش از ۲ هزار تن کنسانتره در کارخانه خوراک تعاونی تولید و در اختیار اعضای شرکت تعاونی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام / ن 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نهاده دامی خوراک دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تامین ۲۰ تن مرغ برای تعطیلات پایانی نوروز در بندرانزلی

ایسنا/گیلان رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بندرانزلی گفت: برای تعطیلات پایانی نوروز تا ۲۰ تن نیز پیش بینی شده و رایزنی‌های لازم در این خصوص انجام شده است تا کمبودی برای برای مرغ مصرفی مورد نیاز شهروندان وجود نداشته باشد.

 رضا نوربخش امروز، ۲۸ اسفند ماه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: نیاز بازار مرغ شهرستان با روزانه ۹ تن اشباع می‌شود ولی با توجه به گردشگرپذیر بودن و حضور جمعیت شناور در بندرانزلی، برای ایام تعطیل سهمیه ۱۴ تنی نیز پیش بینی شده است. ضمن اینکه برای تعطیلات پایانی نوروز تا ۲۰ تن نیز پیش‌بینی شده و رایزنی‌های لازم در این خصوص انجام شده است تا کمبودی برای برای مرغ مصرفی مورد نیاز شهروندان وجود نداشته باشد.

 رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بندر انزلی با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان و عید نوروز گفت: ۱۹ تن مرغ منجمد در نمایشگاه بهاره با قیمت ۶۵ هزار تومان در حال توزیع است.

 نوربخش با اشاره به اقلام اساسی دیگر گفت: سه تن گوشت منجمد با قیمت ۲۸۰ هزار تومان، ۳۸ تن شکر فله با قیمت ۲۸ هزار تومان، سیب درختی با کیفیت و ۱۵ درصد زیر قیمت بازار در مراکز پنجگانه آبکنار، طالب آباد، کپورچال، تعاون روستایی و نمایشگاه بهاره توزیع می‌شود.

وی افزود: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان همزمان با عید نوروز، خرما نیز به اقلام توزیعی تنظیم بازار اضافه شده که تا بیست و هفتم اسفند ماه سال‌جاری در نمایشگاه بهاره شهرستان بندرانزلی ۲۰۰ کیلوگرم خرما به قیمت ۹۲ هزار تومان توزیع شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تامین ۲۰ تن مرغ برای تعطیلات پایانی نوروز در بندرانزلی
  • آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت برای تامین سوخت مسافران درکرمانشاه
  • قیمت جدید گوشت به روایت مدیرکل تامین دام
  • قیمت جدید گوشت اعلام شد/ خبر مهم دولت درباره میزان تغییر قیمت گوشت در بهار ۱۴۰۳
  • دلایل کاهش گوشت قرمز؛ وزارت جهاد: بهار مشکل گوشت رفع می‌شود
  • کلید حل مشکل کمبود تایر، در دست متخصصان
  • تولید روزانه ۱۷۰ تن گوشت مرغ در یزد
  • ۷۰ هزار تن از تولید گوشت مرغ مازاد بر نیاز کشور است
  • تامین ارز برای افزایش صادرات سالانه مس به ۴ میلیارد دلار
  • تامین ارز برای افزایش صادرات مس به ۴ میلیارد دلار